找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Learning With Colleagues; An Action Guide For Erik Haan Book 2005 Palgrave Macmillan, a division of Macmillan Publishers Limited 2005 deve

[复制链接]
楼主: Considerate
发表于 2025-3-26 21:25:54 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 03:29:14 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 06:49:54 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 11:17:10 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 17:12:38 | 显示全部楼层
Learning to learn bettern many forms.. We can now go one level of abstraction higher — how can we improve the quality of learning? Learning itself often represents an improvement in quality (‘creation of new knowledge’), so improving the quality of learning is a matter of the ‘quality of quality’, or learning to learn.
发表于 2025-3-27 19:33:13 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 22:50:56 | 显示全部楼层
ich allmählich von einem familientherapeutischen Rahmen emanzipiert, der einerseits durch psychoanalytische Konzeptionen, andererseits durch homöostatische Regelkreismodelle der später so genannten „Kybernetik erster Ordnung“ geprägt war. Obwohl die epistemologische Grundlegung der systemischen Ther
发表于 2025-3-28 03:41:55 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 08:56:23 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 11:18:26 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-28 07:04
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表