找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Learning and Teaching Across Cultures in Higher Education; David Palfreyman (Assistant Professor),Dawn Lorrai Book 2007 Palgrave Macmillan

[复制链接]
楼主: 自治
发表于 2025-3-26 21:58:34 | 显示全部楼层
Perception of ‘Self’ and ‘Other’: Social Boundaries that Influence Teaching and Learning in Increasi students. Student responses indicate that grouping behaviors are occurring within learning contexts such as classrooms, study areas, and class projects, and that the most prominent social boundary factors are language, ethnicity, race, and appearance. The implications on teaching and learning are discussed and recommendations suggested.
发表于 2025-3-27 05:04:50 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 06:56:23 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 12:04:31 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 15:24:03 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 20:10:22 | 显示全部楼层
en Vernetzung mit der Außenwelt sind - bestritten. Allerdings stehen diesen Chancen auch Risiken gegenüber, die durch das Ausn- zen von Schwachstellen der IT durch Angreifer entstehen. Zahlreiche Statistiken belegen - nen nahezu exponentiellen Verlauf der Angriffe auf die IT mit erheblichen Auswirku
发表于 2025-3-28 00:39:06 | 显示全部楼层
David Palfreymanung mit der Außenwelt sind - bestritten. Allerdings stehen diesen Chancen auch Risiken gegenüber, die durch das Ausn- zen von Schwachstellen der IT durch Angreifer entstehen. Zahlreiche Statistiken belegen - nen nahezu exponentiellen Verlauf der Angriffe auf die IT mit erheblichen Auswirkungen auf d
发表于 2025-3-28 03:23:52 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 07:50:52 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 12:36:37 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-24 16:27
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表