找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Learning Progressions in Science; Current Challenges a Alicia C. Alonzo,Amelia Wenk Gotwals Book 2012 SensePublishers 2012 learning.science

[复制链接]
查看: 43229|回复: 53
发表于 2025-3-21 17:22:28 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Learning Progressions in Science
副标题Current Challenges a
编辑Alicia C. Alonzo,Amelia Wenk Gotwals
视频video
概述Written by experts, Gives a modern approach, Comprehensive in Scope
图书封面Titlebook: Learning Progressions in Science; Current Challenges a Alicia C. Alonzo,Amelia Wenk Gotwals Book 2012 SensePublishers 2012 learning.science
描述Learning progressions – descriptions of increasingly sophisticated ways ofthinking aboutorunderstandingatopic(NationalResearchCouncil,2007)– representapromising framework for developing organized curricula and meaningfulassessments in science. In addition, well-grounded learning progressions may allow forcoherence between cognitive models of how understanding develops in a given domain, classroom instruction, professional development, and classroom and large-scaleassessments. Because of the promise that learning progressions hold for bringing organization and structure to often disconnected views of how to teach and assess science, they are rapidly gaining popularity in the science education community. However, there are signi?cant challenges faced by all engaged in this work. In June 2009, science educationresearchersandpractitioners,aswellasscientists, psychometricians, andassessmentspecialistsconvenedtodiscussthese challengesaspartofthe Learning Progressions in Science (LeaPS) conference. The LeaPSconference provided astructured forum for considering design decisions entailed in four aspects of work on learning progressions: de?ning learning progressions; developing assessments
出版日期Book 2012
关键词learning; science education
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-94-6091-824-7
isbn_ebook978-94-6091-824-7
copyrightSensePublishers 2012
The information of publication is updating

书目名称Learning Progressions in Science影响因子(影响力)




书目名称Learning Progressions in Science影响因子(影响力)学科排名




书目名称Learning Progressions in Science网络公开度




书目名称Learning Progressions in Science网络公开度学科排名




书目名称Learning Progressions in Science被引频次




书目名称Learning Progressions in Science被引频次学科排名




书目名称Learning Progressions in Science年度引用




书目名称Learning Progressions in Science年度引用学科排名




书目名称Learning Progressions in Science读者反馈




书目名称Learning Progressions in Science读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 22:49:00 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 03:52:06 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 06:20:57 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 10:57:39 | 显示全部楼层
ns in Science (LeaPS) conference. The LeaPSconference provided astructured forum for considering design decisions entailed in four aspects of work on learning progressions: de?ning learning progressions; developing assessments 978-94-6091-824-7
发表于 2025-3-22 14:58:57 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 19:10:40 | 显示全部楼层
Christina Schwarz,Brian J. Reiser,Andrés Acher,Lisa Kenyon,David Fortus
发表于 2025-3-22 23:51:04 | 显示全部楼层
Amelia Wenk Gotwals,Nancy Butler Songer,Lea Bullarden Fällen die Zusammenhänge der metallurgischen Prozesse noch nicht mit ausreichender Genauigkeit bekannt sind, oder daß bekannte Einflußgrößen meßtechnisch noch nicht oder nicht genügend genau erfaßbar sind. Das Neue liegt in der Ver­ knüpfung und in dem organischen Ineinanderfügen zu einem gesamte
发表于 2025-3-23 04:29:07 | 显示全部楼层
Alicia C. Alonzo,Teresa Neidorf,Charles W. Andersonda in diesen Fällen die Zusammenhänge der metallurgischen Prozesse noch nicht mit ausreichender Genauigkeit bekannt sind, oder daß bekannte Einflußgrößen meßtechnisch noch nicht oder nicht genügend genau erfaßbar sind. Das Neue liegt in der Ver­ knüpfung und in dem organischen Ineinanderfügen zu einem gesamte978-3-663-00683-1978-3-663-02596-2
发表于 2025-3-23 07:22:19 | 显示全部楼层
Alicia C. Alonzoda in diesen Fällen die Zusammenhänge der metallurgischen Prozesse noch nicht mit ausreichender Genauigkeit bekannt sind, oder daß bekannte Einflußgrößen meßtechnisch noch nicht oder nicht genügend genau erfaßbar sind. Das Neue liegt in der Ver­ knüpfung und in dem organischen Ineinanderfügen zu einem gesamte978-3-663-00683-1978-3-663-02596-2
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-27 07:03
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表