找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Learning Environment and Design; Current and Future I Will W.K. Ma,Kar-wai Tong,Wing Bo Anna Tso Conference proceedings 2020 The Editor(s)

[复制链接]
楼主: 弄混
发表于 2025-3-23 12:55:13 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 14:45:58 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 19:15:43 | 显示全部楼层
The Efficacy of the Mobile Application-Based Mindfulness Mediation on Adjustment of College Students The results suggest that the usage of mobile application-based mindfulness intervention can only generate limited benefits to participants without support from instructors or therapists. The lack of motivation in self-guided well-being application may discourage the regular involvement in the inter
发表于 2025-3-24 02:14:17 | 显示全部楼层
Revolutionising Language Teaching and Learning via Digital Media Innovationsst older people, or “digital immigrants,” have to become familiar with new technologies (Prensky, .). Nevertheless, it is of great significance not to stereotype a generation of people via this division because technology expands the variety of knowledge and experience in teenagers and the elderly a
发表于 2025-3-24 05:54:23 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 09:50:59 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 11:44:05 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 17:44:43 | 显示全部楼层
Yun Yi Tan,Nabilah Abd Ramanende Beitrag skizziert die Entwicklungen in diesen Bereichen und erklärt, warum die Zeit für den organisationskulturellen Wandel der Verwaltung, als Voraussetzung für die Inklusion von Menschen mit Einwanderungsgeschichte, aktuell reif ist und die einzelnen Entwicklungsstränge heute besser denn je s
发表于 2025-3-24 19:37:49 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 00:34:52 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-29 03:47
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表