找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Landmarking and Segmentation of 3D CT Images; Shantanu Banik,Rangaraj M. Rangayyan,Graham S. Boa Book 2009 Springer Nature Switzerland AG

[复制链接]
查看: 11453|回复: 41
发表于 2025-3-21 19:53:48 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Landmarking and Segmentation of 3D CT Images
编辑Shantanu Banik,Rangaraj M. Rangayyan,Graham S. Boa
视频video
丛书名称Synthesis Lectures on Biomedical Engineering
图书封面Titlebook: Landmarking and Segmentation of 3D CT Images;  Shantanu Banik,Rangaraj M. Rangayyan,Graham S. Boa Book 2009 Springer Nature Switzerland AG
描述Segmentation and landmarking of computed tomographic (CT) images of pediatric patients are important and useful in computer-aided diagnosis (CAD), treatment planning, and objective analysis of normal as well as pathological regions. Identification and segmentation of organs and tissues in the presence of tumors are difficult. Automatic segmentation of the primary tumor mass in neuroblastoma could facilitate reproducible and objective analysis of the tumor‘s tissue composition, shape, and size. However, due to the heterogeneous tissue composition of the neuroblastic tumor, ranging from low-attenuation necrosis to high-attenuation calcification, segmentation of the tumor mass is a challenging problem. In this context, methods are described in this book for identification and segmentation of several abdominal and thoracic landmarks to assist in the segmentation of neuroblastic tumors in pediatric CT images. Methods to identify and segment automatically the peripheral artifacts and tissues, the rib structure, the vertebral column, the spinal canal, the diaphragm, and the pelvic surface are described. Techniques are also presented to evaluate quantitatively the results of segmentation o
出版日期Book 2009
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-031-01635-6
isbn_softcover978-3-031-00507-7
isbn_ebook978-3-031-01635-6Series ISSN 1930-0328 Series E-ISSN 1930-0336
issn_series 1930-0328
copyrightSpringer Nature Switzerland AG 2009
The information of publication is updating

书目名称Landmarking and Segmentation of 3D CT Images影响因子(影响力)




书目名称Landmarking and Segmentation of 3D CT Images影响因子(影响力)学科排名




书目名称Landmarking and Segmentation of 3D CT Images网络公开度




书目名称Landmarking and Segmentation of 3D CT Images网络公开度学科排名




书目名称Landmarking and Segmentation of 3D CT Images被引频次




书目名称Landmarking and Segmentation of 3D CT Images被引频次学科排名




书目名称Landmarking and Segmentation of 3D CT Images年度引用




书目名称Landmarking and Segmentation of 3D CT Images年度引用学科排名




书目名称Landmarking and Segmentation of 3D CT Images读者反馈




书目名称Landmarking and Segmentation of 3D CT Images读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 21:43:39 | 显示全部楼层
ie in ein und demselben OECDBericht: „Bei Betrachtung der Ausgaben pro Schüler/Studierenden liegt Deutschland mit 7.900 US Dollar . dem OECD-Durchschnitt von 7.800 US-Dollar und dem EU-19- Durchschnitt von 7.600 US-Dollar.“ Was auf den ersten Blick vielleicht wie eine Verwechslung aussehen mag, ist
发表于 2025-3-22 03:37:32 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 07:07:10 | 显示全部楼层
Shantanu Banik,Rangaraj M. Rangayyan,Graham S. Boage reale Ökonomisierung von Bildung. Woher kommt die Ablehnung der Ökonomie in der Bildung? Als Hauptgrund für die Ablehnung ökonomischer Denk- und Handlungsweisen im Bildungsbereich wird meist die in Deutschland starke Tradition des humanistischen Bildungsideals angeführt. Es gibt jedoch noch mindes
发表于 2025-3-22 09:25:52 | 显示全部楼层
Shantanu Banik,Rangaraj M. Rangayyan,Graham S. BoagPädagogik zur wirtschaftlichen Basis der Arbeit von Bildungsinstitutionen namhaft zu machen sind und wie sich auch heute noch wirtschaftsskeptische Ressentiments im erziehungswissenschaftlichen Diskurs artikulieren, soll in diesem Beitrag erörtert werden. Schließlich soll aber auch ein Ausblick auf
发表于 2025-3-22 14:51:25 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 17:34:30 | 显示全部楼层
Shantanu Banik,Rangaraj M. Rangayyan,Graham S. Boagnem einheitlichen nationalen Curriculum, gehen dabei so weit, dass sie Ergebnisse nationaler Schulleistungstests zu einem Ranking von Schulen benutzen und diese Rangliste veröffentlichen, sei es im World Wide Web — wie das „Department for Education and Employment“ in Großbritannien (www.dfee.gov.uk)
发表于 2025-3-22 22:04:17 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 01:52:44 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 05:50:33 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-28 07:47
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表