找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Künstliche Intelligenz in der Bildung; Claudia de Witt,Christina Gloerfeld,Silke Elisabet Book 2023 Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, ei

[复制链接]
楼主: Wilson
发表于 2025-3-30 11:59:32 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 14:11:08 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 19:31:21 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 22:01:34 | 显示全部楼层
Monica Ioniță Ciolacu,Heribert Poppprovides powerful pragmatic, moral, and legal arguments that can succeed in obtaining diversion of these cases from criminal prosecution or other extraordinary outcomes, such as avoiding prison and sex offender registration. With focus on empirically based exercise of prosecutorial discretion, and t
发表于 2025-3-31 01:27:28 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-31 07:06:47 | 显示全部楼层
Timo van Treeckions for techniques and queries within assessments are included. Commonly utilized measures to aid in the assessment of OCD and ASD symptoms are summarized, though there is still a paucity of measures that have been validated for concurrent use in both populations. A brief overview of treatment in i
发表于 2025-3-31 10:12:02 | 显示全部楼层
Björn Fisselerciation between ASD and ID. Intelligence quotient (IQ) impacts a host of clinical variables such as core diagnostic features, as well as adaptive and problem behavior. Finally, there is a relationship between level of functioning and the natural course and response to treatment.
发表于 2025-3-31 15:46:18 | 显示全部楼层
Sabine Seufert,Christoph Meierwith other populations. However, given the limited research to date, little can be stated conclusively. Key questions for future research are raised, including the need to probe the direction of effects (importance of longitudinal studies), questions regarding heterogeneity (e.g., why resistance to
发表于 2025-3-31 21:05:09 | 显示全部楼层
Bildung durch Künstliche Intelligenz ermöglichen. Ein Beitrag aus bildungstheoretischer Perspektiveion unter den Bedingungen von Digitalität. Als Anknüpfungspunkt für die Unterstützung von bildungsträchtigem Lernen wird ein Modell des Kompetenzerwerbs vorgestellt und diskutiert, das die vielfältigen Möglichkeiten der Unterstützung von Bildungsprozessen durch Künstliche Intelligenz deutlich macht.
发表于 2025-4-1 00:39:48 | 显示全部楼层
KI und Didaktik – Zur Qualität von Feedback durch Recommendersystemeack an. Die Frage ist jedoch, wie didaktische Anforderungen an die Qualität von Feedback durch Recommendersysteme umgesetzt werden können. Dazu geht der Beitrag zunächst aus einer didaktischen Perspektive der Frage nach, welche Anforderungen Lernprozesse an Feedback stellen und welche Qualitätsmerkm
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 吾爱论文网 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-8-11 23:26
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表