找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Kooperatives Customer Relationship Management; Fallstudien und Info Malte Geib Book 2006 Gabler Verlag | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH

[复制链接]
楼主: 不要提吃饭
发表于 2025-3-25 06:15:45 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 08:33:00 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 15:43:11 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 16:32:00 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 22:13:01 | 显示全部楼层
a’s weight gain to a variety of causes: .the growth in world trade freedom, .the downfall of communism, .the spread of free-market economics, .the rise of women‘s liberation, .the long-term fall in real minimum wage,.and the rise of competitive markets on a global scale.   .In no small way – no, in
发表于 2025-3-26 00:59:17 | 显示全部楼层
a’s weight gain to a variety of causes: .the growth in world trade freedom, .the downfall of communism, .the spread of free-market economics, .the rise of women‘s liberation, .the long-term fall in real minimum wage,.and the rise of competitive markets on a global scale.   .In no small way – no, in
发表于 2025-3-26 06:16:13 | 显示全部楼层
a’s weight gain to a variety of causes: .the growth in world trade freedom, .the downfall of communism, .the spread of free-market economics, .the rise of women‘s liberation, .the long-term fall in real minimum wage,.and the rise of competitive markets on a global scale.   .In no small way – no, in
发表于 2025-3-26 10:23:11 | 显示全部楼层
a’s weight gain to a variety of causes: .the growth in world trade freedom, .the downfall of communism, .the spread of free-market economics, .the rise of women‘s liberation, .the long-term fall in real minimum wage,.and the rise of competitive markets on a global scale.   .In no small way – no, in
发表于 2025-3-26 12:53:23 | 显示全部楼层
für die kundenorientierten Informationssysteme. Anschließend untersucht der Autor ausgewählte CRM-Standardsoftware auf ihre Anwendbarkeit in Finanzdienstleistungsnetzwerken..978-3-8350-0278-4978-3-8350-9107-8
发表于 2025-3-26 18:01:54 | 显示全部楼层
Book 2006 Marketing, Vertrieb und Service sowie deren Anforderungen an Informationssysteme. Ergebnis ist eine Referenz-Informationssystemarchitektur für die kundenorientierten Informationssysteme. Anschließend untersucht der Autor ausgewählte CRM-Standardsoftware auf ihre Anwendbarkeit in Finanzdienstleistungsnetzwerken..
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-1 16:12
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表