找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Knowledge Spaces; Applications in Educ Jean-Claude Falmagne,Dietrich Albert,Xiangen Hu Book 2013 Springer-Verlag Berlin Heidelberg 2013 Acc

[复制链接]
楼主: 叛乱分子
发表于 2025-3-25 06:41:11 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 07:28:53 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 13:30:37 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 18:41:44 | 显示全部楼层
Jürgen Heller,Thomas Augustin,Cord Hockemeyer,Luca Stefanutti,Dietrich Albertder eine Hand für Greif-und Haltefunktionen frei zu bekommen, sind etwa ab dem Mittelalter Bemühungen zu erkennen, Stockstützen mit Gabelungen zu verwenden, um diese an die funktionsbeeinträchtigte Extremität anzubinden. Hierdurch konnte zeitweilig beim Stehen und Gehen eine Hand für manuelle Funkti
发表于 2025-3-25 20:33:37 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 00:48:14 | 显示全部楼层
David Eppsteinnken. Seit den 70er Jahren gewinnen „ganzheitliche“ Verfahren (KBT u. a.) an Einfluss und auch Behandlungstechniken, die auf der Traditionellen Chinesischen Medizin fußen (Shiatsu, Tai Chi u.a.). Gegen Ende des 20. Jhds. ist die Krankengymnastik auf dem Weg zu einer „integrativen Physiotherapie”, in
发表于 2025-3-26 08:18:00 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 09:53:32 | 显示全部楼层
Assessing Mathematical Knowledge in a Learning Spacehat the collection of states forming a . always contains the ‘empty state’ (the student knows nothing at all in the scholarly subject considered) and the ‘full state’ (the student knows everything in the subject). The collection of states must also satisfy two pedagogically cogent principles, which
发表于 2025-3-26 13:16:20 | 显示全部楼层
Skills, Competencies and Knowledge Structuresabilities (skills, competencies, . . . ) responsible for the observable behavior. This kind of development may be seen somewhat analogous to traditional mental testing (Falmagne and Doignon, 2011). In this context, psychometric models referring to latent variables are preferred to purely operational
发表于 2025-3-26 17:37:02 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 吾爱论文网 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-8-12 07:25
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表