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Titlebook: Knowledge Services Management; Organizing Around In Peter K.‘Mills,Kevin M. Snyder Book 2009 Springer-Verlag US 2009 Customer-Client allian

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楼主: ODE
发表于 2025-3-23 11:42:44 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 14:17:59 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 20:37:43 | 显示全部楼层
Peter K. Mills,Kevin M. Snydermmt diese Ansicht mehr in der Art seines Denkens als in der kalkülmäßigen Realisierung zum Ausdruck. Das Ringen um Erkenntnisse im letzteren Sinne beginnt mit . Das Titelblatt seiner . («Die neue Wissenschaft») aus dem Jahre 1537 bringt dieses Streben in Bildern und Worten mit aller Deutlichkeit zum
发表于 2025-3-23 22:23:23 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 02:47:00 | 显示全部楼层
Book 2009le role of customer/client in the operations of these organizations is examined, as is the creation of the “Proventure Workplace”, a work environment which accentuates jobs requiring rich cognitive skills for continuing innovation and creativity..
发表于 2025-3-24 08:40:56 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 10:52:45 | 显示全部楼层
Understanding The Logic Of Knowledge Service Sustainability: Customer Alliances,.
发表于 2025-3-24 16:58:51 | 显示全部楼层
Building Advantage: Managing Customer Alliances By Professional Distance,.
发表于 2025-3-24 22:49:24 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 23:59:50 | 显示全部楼层
Building Advantage: Management By Mistrust In Controlling Empowered Proventure Workers,.
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