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Titlebook: Käuferverhalten; Grundlagen - Perspek Thomas Foscht,Bernhard Swoboda Textbook 20114th edition Gabler Verlag | Springer Fachmedien Wiesbaden

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楼主: 生手
发表于 2025-3-23 13:40:18 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 15:40:28 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 21:35:07 | 显示全部楼层
Konsumentenverhalten in KundenbeziehungenDer Fokus der Marketingaktivitäten auf die Pflege von Kundenbeziehungen erlebt – in Abgrenzung zur Neukundenakquisition – seit Jahren eine Renaissance, nachdem diese Überlegungen im Rahmen des Massenmarketing etwas aus den Augen gerieten.
发表于 2025-3-23 22:31:16 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 05:14:40 | 显示全部楼层
Typen von KaufentscheidungenIndividuelle Kaufentscheidungen dominieren in der Beschaffung von Organisationen das Tagesgeschäft, wenngleich darin nicht der Fokus der Forschung (zum organisationalen Käuferverhalten) liegt, da sich individuelle Kaufentscheidungen bspw. meist auf häufig eingekaufte Güter beziehen, die ggf. nach bestehenden Richtlinien beschafft werden.
发表于 2025-3-24 06:57:56 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 14:09:45 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 14:51:02 | 显示全部楼层
perspective. An explanation of violation of the Bell inequalities is developed, providing an alternative to the usual explanation on the basis of non-locality. This treatise is based on lecture notes of an advanced course on the foundations of quantum mechanics. .978-90-481-6146-1978-0-306-48047-8Series ISSN 0168-1222 Series E-ISSN 2365-6425
发表于 2025-3-24 21:45:51 | 显示全部楼层
Thomas Foscht,Bernhard Swoboda perspective. An explanation of violation of the Bell inequalities is developed, providing an alternative to the usual explanation on the basis of non-locality. This treatise is based on lecture notes of an advanced course on the foundations of quantum mechanics. .978-90-481-6146-1978-0-306-48047-8Series ISSN 0168-1222 Series E-ISSN 2365-6425
发表于 2025-3-25 03:12:07 | 显示全部楼层
the instructor which topics must be included and which may be omitted. It is our intention that omitted subjects are available for future reference in a book that is already familiar to its owner. In short, it is our hope that the student will use the book as a reference after having completed the
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