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Titlebook: Kundennutzen: die Basis für den Verkauf; So verwandeln Sie Le Thomas Menthe,Manfred Sieg Book 2013 Springer Fachmedien Wiesbaden 2013 Entsc

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楼主: Bush
发表于 2025-3-23 12:27:27 | 显示全部楼层
Thomas Menthe,Manfred Siegpose a weakening of simplicial bisimilarity. We additionally propose a corresponding weak notion of .-bisimilarity on cell-poset models, discrete representation of polyhedral models. We show that two points are weakly simplicial bisimilar iff their representations are weakly .-bisimilar. The advanta
发表于 2025-3-23 17:21:22 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 21:29:38 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 01:36:58 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 05:23:38 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 07:52:44 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 13:40:28 | 显示全部楼层
iour” and is a powerful tool for model reduction. Furthermore, bisimilarity typically coincides with logical equivalence of an appropriate modal logic enabling model checking to be applied on reduced models. Recently, notions of bisimilarity have been proposed also for models of space, including tho
发表于 2025-3-24 18:29:15 | 显示全部楼层
Entscheidungsfindung beim Kauf,gement-Modelle, und andererseits zahlreiche Ratgeber mitPraxisbeispielen. Jedoch wird das Thema „Kaufpsychologie“ weder ausführlich nochstrukturiert erklärt. In diesem Kapitel erfahren Sie, wie Menschen nach den neuestenErkenntnissen der Hirnforschung entscheiden, welche Rolle Vertrauen imEntscheidu
发表于 2025-3-24 20:42:30 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 01:20:33 | 显示全部楼层
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