找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Kundenempfehlungen als Marketinginstrument; Sabrina Helm Book 2000 Springer Fachmedien Wiesbaden 2000 Betriebswirtschaft.Betriebswirtschaf

[复制链接]
查看: 55409|回复: 59
发表于 2025-3-21 17:47:01 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Kundenempfehlungen als Marketinginstrument
编辑Sabrina Helm
视频video
图书封面Titlebook: Kundenempfehlungen als Marketinginstrument;  Sabrina Helm Book 2000 Springer Fachmedien Wiesbaden 2000 Betriebswirtschaft.Betriebswirtschaf
描述Empfehlungen von zufriedenen Kunden sind aus der Perspektive der Unternehmen ein zentraler Faktor für die Gewinnung neuer sowie die Bindung vorhandener Kunden. Umgekehrt birgt die Diffusion von Unzufriedenheit im Marktumfeld große Risiken.Sabrina Helm analysiert die Determinanten und Auswirkungen von Kundenempfehlungen. Vor dem Hintergrund der Kundenzufriedenheitsforschung werden theoretische Grundlagen der Kommunikation unter Kunden herausgearbeitet und in einer empirischen Untersuchung geprüft. Die Autorin beweist anhand eines umfassenden Maßnahmenkatalogs, dass Kundenempfehlungen durch Unternehmen beeinflussbar sind und zeigt, wie aktiv auf Kundenempfehlungen eingewirkt und entsprechende Kontrollinstrumente entwickelt werden können.
出版日期Book 2000
关键词Betriebswirtschaft; Betriebswirtschaftslehre (BWL); Bewertung; Fusion; Kommunikation; Kundenbindung; Kunde
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-322-90432-4
isbn_softcover978-3-8244-7179-9
isbn_ebook978-3-322-90432-4
copyrightSpringer Fachmedien Wiesbaden 2000
The information of publication is updating

书目名称Kundenempfehlungen als Marketinginstrument影响因子(影响力)




书目名称Kundenempfehlungen als Marketinginstrument影响因子(影响力)学科排名




书目名称Kundenempfehlungen als Marketinginstrument网络公开度




书目名称Kundenempfehlungen als Marketinginstrument网络公开度学科排名




书目名称Kundenempfehlungen als Marketinginstrument被引频次




书目名称Kundenempfehlungen als Marketinginstrument被引频次学科排名




书目名称Kundenempfehlungen als Marketinginstrument年度引用




书目名称Kundenempfehlungen als Marketinginstrument年度引用学科排名




书目名称Kundenempfehlungen als Marketinginstrument读者反馈




书目名称Kundenempfehlungen als Marketinginstrument读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

1票 100.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 23:55:39 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 03:59:45 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 07:20:35 | 显示全部楼层
Sabrina Helmth reflection are the most innovative aspects of the research with respect to formalizing the UML. In particular, a central role is played by reflection. A formal language supporting this feature called Maude is studied and put forward as the basis for the formalization of the UML extensibility mech
发表于 2025-3-22 10:10:11 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 16:06:50 | 显示全部楼层
Sabrina Helmis the difficulty associated with managing concurrent interactions, particularly when a multitude of machines interact. This is the main topic of this research. Additionally, issues of security and fault-tolerance are central to wide-area computing. How can a secure computation be carried out if the
发表于 2025-3-22 19:10:40 | 显示全部楼层
Sabrina Helmis the difficulty associated with managing concurrent interactions, particularly when a multitude of machines interact. This is the main topic of this research. Additionally, issues of security and fault-tolerance are central to wide-area computing. How can a secure computation be carried out if the
发表于 2025-3-22 22:41:27 | 显示全部楼层
Sabrina Helmstructured operational semantics for a process algebra featuring these coordination primitives. This abstract semantics is used to clarify possible ambiguities of the informal definitions of JavaSpaces, to discuss possible implementation choices and to compare the expressive power of the new primiti
发表于 2025-3-23 02:36:44 | 显示全部楼层
d compiles it to a program model expressed in the input language of one of several existing verification tools including Spin, dSpin, and JPF. Program slicing and abstract interpretation components are used during compilation to customize the program model with respect to the properties being checke
发表于 2025-3-23 06:35:07 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-20 09:07
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表