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Titlebook: Kraftstoffverbrauch und Verbrauchsoptimierung; Michael Hilgers Textbook 2016 Springer Fachmedien Wiesbaden 2016 Aerodynamik.Verbrauchssenk

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楼主: Bunion
发表于 2025-3-27 00:03:26 | 显示全部楼层
Michael Hilgersf the global crisis, i.e. climate change, macro-financial instability and the weakening of democracy and their inter-connections; (4) map and evaluate how both regions and individual countries within both regions have tried to manage these crises; (5) discuss the economic, political and social effec
发表于 2025-3-27 01:27:46 | 显示全部楼层
Michael Hilgerstheir party elite had learnt the lessons of bloody uprisings in the past and pursued a policy of gradual, albeit cautious liberalization of both economic and cultural life. Trade with Western countries was constantly growing, travel restrictions were eased step-by-step, and education was increasingl
发表于 2025-3-27 07:05:43 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 10:48:57 | 显示全部楼层
Springer Fachmedien Wiesbaden 2016
发表于 2025-3-27 15:15:35 | 显示全部楼层
Kraftstoffverbrauch und Verbrauchsoptimierung978-3-658-12751-0Series ISSN 2510-1803 Series E-ISSN 2510-1811
发表于 2025-3-27 21:20:47 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 01:45:59 | 显示全部楼层
Einsatzbedingungen des Fahrzeuges,Der Einsatz des Fahrzeuges beeinflusst den Verbrauch erheblich. Topographie, Wetter und Verkehrsbedingungen haben großen Einfluß auf den Verbrauch des Fahrzeugs.
发表于 2025-3-28 05:07:19 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 08:55:02 | 显示全部楼层
Michael HilgersAnschauliche und fundierte Einführung in die komplexe Nutzfahrzeugtechnik.Moderne Nutzfahrzeuge verstehen.Funktion und Aufbau heutiger Lkws verstehen
发表于 2025-3-28 14:08:48 | 显示全部楼层
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