找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: John Venn: Unpublished Writings and Selected Correspondence; Lukas M. Verburgt Book 2022 Springer Nature Switzerland AG 2022 writings of J

[复制链接]
楼主: invoke
发表于 2025-3-27 00:36:05 | 显示全部楼层
Mouna Hannaoui,Youssra El Janous,El Hassan El-Hassouny,Jihad El Hachhach,Abdelhakim Askam,Issam Habibin that they could not function at home again. Family members sometimes shared this fear, and families and patients could not communicate their concerns. Because of this poor communication, there often was a strained relationship between patient and family, and realistic discharge plans could not be
发表于 2025-3-27 05:01:50 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 09:14:31 | 显示全部楼层
2210-5549 d outcomes of workplace learning. Hence, this volume is of relevance for researchers as well as practitioners in the field and policy makers..978-3-030-89584-6978-3-030-89582-2Series ISSN 2210-5549 Series E-ISSN 2210-5557
发表于 2025-3-27 09:43:19 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-94-024-1617-6annt werden, steckt eher implizit und nicht systematisch entfaltet ein Verständnis vom Gegenstandsbereich der Erziehungswissenschaft, das sich in den theoretischen Diskussionen im letzten Jahrzehnt herausgebildet hat (vgl. etwa Mollenhauer 1986; Krüger/Lersch 1993) und das als Orientierungshilfe bei
发表于 2025-3-27 16:33:42 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 21:19:45 | 显示全部楼层
Informatics in Schools. A Step Beyond Digital Education15th International C
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-2 08:14
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表