找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Jahrbuch Medienpädagogik 13; Vernetzt und entgren Kerstin Mayrberger,Johannes Fromme,Theo Hug Book 2017 Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH

[复制链接]
楼主: Twinge
发表于 2025-3-28 15:23:26 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 19:48:28 | 显示全部楼层
ven guide for students and practitioners who need to master Excel to solve practical problems.  If understanding statistics isn’t your strongest suit, you are not especially mathematically-inclined, or if you are wary of computers, this is the right book for you.  . .Excel, a widely available comput
发表于 2025-3-29 02:48:18 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 05:26:55 | 显示全部楼层
Kai Kaspar,Sandra Aßmann,Daniel Konrathnd a worksheet and understanding Visual Basic for ApplicatioGet the most out of Excel 2010 with .Excel 2010 Made Simple—.learn the key features, understand what’s new, and utilize dozens of time-saving tips and tricks to get your job done. Over 500 screen visuals and clear-cut instructions guide you
发表于 2025-3-29 09:33:30 | 显示全部楼层
Anna-Maria Kamin,Dorothee M. Meister.Statistical theory and formulas are explained in clear lang.This is the first book to show the capabilities of Microsoft Excel to teach biological and life sciences statistics effectively.  It is a step-by-step exercise-driven guide for students and practitioners who need to master Excel to solve p
发表于 2025-3-29 11:43:45 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 19:23:27 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 19:53:33 | 显示全部楼层
Editorial. Digital und vernetzt: Lernen heute,zu den bleibenden Voraussetzungen des menschlichen Lebens und Überlebens. Doch befinden sich das soziale Umfeld und die Kontexte, in denen Lernen stattfindet – sei es nun individuell oder kollektiv – im stetigen Wandel. Mit Blick auf die gesellschaftlichen Veränderungen, die als Mediatisierung bezei
发表于 2025-3-30 02:31:28 | 显示全部楼层
Lernprogramm, Lernraum oder Ökosystem? Metaphern in der Mediendidaktikrd gesprochen von Bildungstechnologie, Lehr-Lern-programmen, -umgebungen, -arrangements oder -umwelten, über mediale Bildungsräume, -plattformen oder Ökosysteme. Es handelt sich um Metaphern, die nicht nur auf den Gegenstand der mediendidaktischen Diskussion verweisen, sondern auch Vorstellungen und
发表于 2025-3-30 07:39:10 | 显示全部楼层
Lernergenerierte Contexte. Räume für personalisiertes und selbstgesteuertes Lernen und Ideengeber füearbeitung siehe Seipold 2012, 2013, 2014a, 2014b, 2014c, 2014d), in Großbritannien hingegen unter dem Stichwort „user generated contexts“ (Pachler et al. 2010) oder „learner generated contexts“ (siehe dazu auch Cook 2010; Garnett 2008) in Zusammenhang mit Technology Enhanced Learning (TEL) wie beis
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 吾爱论文网 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-8-9 01:06
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表