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Titlebook: Internationales Marketing-Management; Ralph Berndt,Claudia Fantapié Altobelli,Matthias S Textbook 20165th edition Springer-Verlag Berlin H

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发表于 2025-3-21 16:45:04 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Internationales Marketing-Management
编辑Ralph Berndt,Claudia Fantapié Altobelli,Matthias S
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概述Fundierte und umfassende Darstellung aller Aspekte des internationalen Marketing-Managements.Mit zahlreichen Praxisbeispielen.Ausführliche Darstellung des Marketing-Instrumentariums
图书封面Titlebook: Internationales Marketing-Management;  Ralph Berndt,Claudia Fantapié Altobelli,Matthias S Textbook 20165th edition Springer-Verlag Berlin H
描述.Dieses Buch befasst sich mit den „klassischen“ Themen des internationalen Marketings wie die internationale Marktforschung und den internationalen Einsatz der einzelnen Marketinginstrumente. Darüber hinaus werden auch die verschiedenen Managementteilfunktionen Planung, Controlling, Organisation und Human Resources Management in international tätigen Unternehmen, jeweils mit gezieltem Bezug zum Marketing i.S. einer marktorientierten Unternehmensführung, behandelt. Angereichert werden die theoretisch dargelegten Zusammenhänge durch aktuelle Daten, empirische Befunde zu den einzelnen Aktionsfeldern sowie zahlreiche aktuelle Beispiele aus der unternehmerischen Praxis. Mit dieser umfassenden Darstellung des internationalen Marketing-Managements richten sich die Autoren sowohl an Dozierende und Studierende als auch an Praktiker, die sich mit Fragestellungen des Marketings im internationalen Kontext befassen..
出版日期Textbook 20165th edition
关键词Internationale Marketing-Instumente; Internationale Marketing-Organisation; Internationale Marktforsch
版次5
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-662-46787-9
isbn_ebook978-3-662-46787-9
copyrightSpringer-Verlag Berlin Heidelberg 2016
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书目名称Internationales Marketing-Management影响因子(影响力)




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发表于 2025-3-21 22:15:57 | 显示全部楼层
Ralph Berndt,Claudia Fantapié Altobelli,Matthias Sanderd of economic and monetary policy necessitates institutional changes, the provisions of Article 236 shall be applicable.” Pursuant to that article, such amendments shall be “ratified by all the member states in accordance with their respective constitutional requirements.”
发表于 2025-3-22 01:23:34 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 08:15:26 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 09:21:34 | 显示全部楼层
Ralph Berndt,Claudia Fantapié Altobelli,Matthias Sandernal framework for an EC central bank — a dual speed monetary integration scheme in which major continental EC countries would adopt a stability-oriented common monetary policy under the leadership of the German Bundesbank (central bank) seems to be possible.
发表于 2025-3-22 16:14:09 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 20:15:35 | 显示全部楼层
Ralph Berndt,Claudia Fantapié Altobelli,Matthias Sandereek a complete economic and monetary union by 1980, it also draws attention to the dangers of regional imbalance, unemployment, environmental problems and the disequilibriating effects of capital movements. It agrees that financial compensation should be given in the first two cases and that such a
发表于 2025-3-22 23:03:05 | 显示全部楼层
Ralph Berndt,Claudia Fantapié Altobelli,Matthias Sandert of the Community taken together. Overall equilibrium is achieved when the external surplus earned by a member country is just sufficient to meet an internal deficit with other members of the Community, or when an internal surplus is sufficient to counteract an external deficit. This kind of equili
发表于 2025-3-23 04:16:42 | 显示全部楼层
Ralph Berndt,Claudia Fantapié Altobelli,Matthias Sandert of the Community taken together. Overall equilibrium is achieved when the external surplus earned by a member country is just sufficient to meet an internal deficit with other members of the Community, or when an internal surplus is sufficient to counteract an external deficit. This kind of equili
发表于 2025-3-23 07:54:23 | 显示全部楼层
Ralph Berndt,Claudia Fantapié Altobelli,Matthias Sandereek a complete economic and monetary union by 1980, it also draws attention to the dangers of regional imbalance, unemployment, environmental problems and the disequilibriating effects of capital movements. It agrees that financial compensation should be given in the first two cases and that such a
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