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Titlebook: Internationales Marketing-Management; Ralph Berndt,Claudia Fantapié Altobelli,Matthias S Textbook 20053rd edition Springer-Verlag Berlin H

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发表于 2025-3-21 19:38:47 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Internationales Marketing-Management
编辑Ralph Berndt,Claudia Fantapié Altobelli,Matthias S
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概述Kompetente Darstellung aller Bereiche des Marketing-Management in einem entscheidungsorientierten Ansatz.Konzipiert für Studierende und Praktiker.Mit aktuellen Daten zu den Rahmenbedingungen internati
图书封面Titlebook: Internationales Marketing-Management;  Ralph Berndt,Claudia Fantapié Altobelli,Matthias S Textbook 20053rd edition Springer-Verlag Berlin H
描述.Mit einer fundierten und umfassenden Darstellung des internationalen Marketing-Management wendet sich dieses Buch sowohl an Studierende als auch an Praktiker. Es behandelt ausführlich die internationale Marketing-Planung, das internationale Marketing-Controlling, die internationale Marketing-Organisation sowie das Human Resources Management im internationalen Marketing. Auch die Marktforschung auf internationalen Märkten wird berücksichtigt. Gestützt werden die Ausführungen durch aktuelle Daten zu den Rahmenbedingungen auf internationalen Märkten..
出版日期Textbook 20053rd edition
关键词Controlling; Internationales Marketing; Management; Marketing; Marketing-Controlling; Marketing-Managemen
版次3
doihttps://doi.org/10.1007/3-540-28553-9
isbn_ebook978-3-540-28553-3
copyrightSpringer-Verlag Berlin Heidelberg 2005
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发表于 2025-3-21 20:37:48 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 01:01:41 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 07:53:10 | 显示全部楼层
milarly, conflicting understandings of European memory as either a thing or a social construct, aseither one memory or a plurality of memories, as either the end point of deliberation or a dialogical process, represent not merely inconsequential cultural “froth on the tides of society,” but cruciall
发表于 2025-3-22 10:13:28 | 显示全部楼层
milarly, conflicting understandings of European memory as either a thing or a social construct, aseither one memory or a plurality of memories, as either the end point of deliberation or a dialogical process, represent not merely inconsequential cultural “froth on the tides of society,” but cruciall
发表于 2025-3-22 15:06:51 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 18:19:35 | 显示全部楼层
cond, we aim to measure the degree of differences in office and retail market returns. For this we use data across European metropolitan areas. Finally, we consider the interrelations between real estate markets and institutions to explain the observed differences. For this we model market returns n
发表于 2025-3-22 21:59:50 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 02:57:49 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 09:29:16 | 显示全部楼层
ruct, aseither one memory or a plurality of memories, as either the end point of deliberation or a dialogical process, represent not merely inconsequential cultural “froth on the tides of society,” but cruciall978-3-030-79845-1978-3-030-79843-7Series ISSN 2731-3840 Series E-ISSN 2731-3859
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