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Titlebook: Internationaler Motorenkongress 2022; Mobilität und Fahrze Alexander Heintzel Conference proceedings 2024 Der/die Herausgeber bzw. der/die

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发表于 2025-3-21 16:47:45 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Internationaler Motorenkongress 2022
副标题Mobilität und Fahrze
编辑Alexander Heintzel
视频video
概述Im Fokus ist der Verbrennungsmotor in Regenerativ Basierten Energiesystemen der Zukunft.Synthetische Kraftstoffe und Potenziale der Motorischen Umsetzunge.Nachhaltige Kraftstoffe & Energie
丛书名称Proceedings
图书封面Titlebook: Internationaler Motorenkongress 2022; Mobilität und Fahrze Alexander Heintzel Conference proceedings 2024 Der/die Herausgeber bzw. der/die
描述.In diesem Tagungsband werden von anerkannten Experten der Automobil- und Nutzfahrzeugbranche eine Fülle neuer technischer Lösungen aufgezeigt..Die Tagung ist eine unverzichtbare Plattform für den Wissens- und Gedankenaustausch von Forschern und Entwicklern aller Unternehmen und Institutionen..Der Inhalt.Klimagerechte Verbrennungsmotoren aus globaler Sicht.- Gesamtsystem Verbrennungsmotoren und Kraftstoffe: CO2-Neutralität, Emissionen, Elektrifizierung.- Nutzung von Wasserstoff und synthetischen Kraftstoffen.- Sektorübergreifende Lebenszyklus-Betrachtungen..Die Zielgruppen.Fahrzeug- und Motoreningenieure sowie Studierende, die aktuelles Fachwissen im Zusammenhang mit Fragestellungen ihres Arbeitsfeldes suchen - Professoren und Dozenten an Universitäten und Hochschulen mit Schwerpunkt Kraftfahrzeug- und Motorentechnik - Gutachter, Forscher und Entwicklungsingenieure in der Automobil- und Zulieferindustrie.Die Veranstalter.ATZlive steht für Spitzenqualität, hohes Niveau in Sachen Fachinformation und ist Bestandteil von Springer Nature. Hier wird unter einem Dach das Know-how der renommiertesten Wirtschafts-, Wissenschafts- und Technikverlage Deutschlands vereint. VDI Wissensforum ver
出版日期Conference proceedings 2024
关键词Computer Science; Informatics; Conference Proceedings; Research; Applications; eFuels; CO2-Minderung; EU7; D
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-658-44740-3
isbn_softcover978-3-658-44739-7
isbn_ebook978-3-658-44740-3Series ISSN 2198-7432 Series E-ISSN 2198-7440
issn_series 2198-7432
copyrightDer/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusiv lizenziert an Springer Fachmedien Wiesbaden Gmb
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发表于 2025-3-21 21:48:32 | 显示全部楼层
Reduction of catalyst purge air mass flow at overrun fuel cut-off as an alternative to torque neutrntration low in the exhaust aftertreatment system, while the hydrocarbon tailpipe emission concentration remains at the reference level. The presented observations are pointing out key points for a derived cascaded controller structure..The presented investigation is part of the author’s doctoral th
发表于 2025-3-22 02:12:22 | 显示全部楼层
Turbo Compressor for Efficient High-Pressure Air Supply in Catalyst Heaters,talysts (EHC) or fossil fuel burners (Burner) are required. These different external solutions have unique advantages and requirements for the air supply system. The air supply units are faced with challenging requirements concerning mass flow, pressure ratio, and installation space. The three syste
发表于 2025-3-22 05:27:46 | 显示全部楼层
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发表于 2025-3-22 10:24:36 | 显示全部楼层
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发表于 2025-3-22 15:18:54 | 显示全部楼层
,FVV Fuels Study IV – Transformation of European Mobility to the GHG Neutral Post-Fossil Age,o energy sourcing scenarios (domestic and international). This is because valid insights can only be obtained by integrated simulations of the entire energy system..Regardless of which of the 42 technology pathways for new vehicles Europe chooses, the 1.5°C greenhouse gas budget set for Europe will
发表于 2025-3-22 20:43:40 | 显示全部楼层
Fulfilling fuel specifications and resulting challenges of refuels,ted with the improved batch..Characteristic engine map measurements were performed in single-cylinder tests. As expected, the fuels behaved very similarly, with the influence of the octane number and the increased ethanol content compared to the E5 reference..In ICE cold start tests down to minus 7°
发表于 2025-3-23 01:07:20 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 02:06:26 | 显示全部楼层
Passive Pre-Chamber Spark Plug Development, Optical Analysis and Mass Production Feasibility,a straightforward tool for developing against some deficiencies allocated with prechamber spark plugs such as catalyst heating, starting and low load operation..We report on some principal thermodynamic and visual analysis of ignition and flame propagation in a passive PC system with documentation o
发表于 2025-3-23 06:11:35 | 显示全部楼层
Integration of Neural Networks in GT-Suite and Coupling with an RL-Agent for Automation of Control papers, the combustion speed of hydrogen combustion is much higher. Despite that, very good predictions can be made with the neural networks. The connection of the networks to the 0D-/1D-simulation software, GT-Suite, is shown as an example. Here, two different possibilities are examined via the FMU
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