找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Interdisciplinary Approaches for Educators‘ and Learners’ Well-being; Transforming Educati Areej ElSayary,Rasheed Olowoselu Book 2024 The E

[复制链接]
楼主: 喜悦
发表于 2025-3-28 17:34:50 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 21:39:36 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 00:46:14 | 显示全部楼层
Rolla Elsaiaryon of specific traits, followed by the development of objective measures that are then psychometrically tested for construct, divergent, convergent, and predictive validity. The same methodology is conducted to obtain valid, reliable, and culturally relevant measures of the multidimensional attribut
发表于 2025-3-29 03:50:20 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 08:10:38 | 显示全部楼层
Na Li,Tingting Tay,Qian Wang,Xiaojun Zhanggzudenkender Bezugspunkt der späteren Diskussionen gewesen. Unter Zugrundelegung transkultureller Vergleiche bildete TYLOR eine Skala, die am einen Ende mit dem frühesten Stadium der rationalen Folgerung auf die Existenz von Geistern durch den „primitiven Menschen“ („Animismus“), am anderen Ende mit
发表于 2025-3-29 14:08:27 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 17:33:18 | 显示全部楼层
Areej ElSayary,Lawrence Meda,Laila Mohebiates, information on ethnoveterinary practices in the Maghreb is scarce, dispersed in studies with varying aims and ultimately, incomplete. New studies following international ethnopharmacology and ethnobiology research standards should focus on undocumented areas and ethnic groups, an effort most n
发表于 2025-3-29 22:39:07 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 02:10:53 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 04:15:37 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-20 21:24
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表