找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Informatics in Schools. Innovative Approaches to Computer Science Teaching and Learning; 17th International C Zsuzsa Pluhár,Bence Gaál Conf

[复制链接]
楼主: HEIR
发表于 2025-3-30 11:44:56 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-658-16724-0rung von Steuerung verstehen.“ (.) Gegenüber der behäbigen Systemplanung auf der Makroebene wurde eine verstärkte „MikroSteuerung“ des Bildungssystems intendiert, ansetzend an den Aufgaben der einzelnen Bildungseinrichtungen. Schon Anfang der 1990er Jahre empfahl die OECD, die Überlegungen zur Schul
发表于 2025-3-30 13:39:33 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 18:57:25 | 显示全部楼层
specification. We present the synthesis through unification (STUN) approach, which is an extension of the counter-example guided inductive synthesis (CEGIS) approach. In CEGIS, the synthesizer maintains a subset . of inputs and a candidate program . that is correct for .. The synthesizer repeatedly
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 吾爱论文网 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-8-14 21:02
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表