找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Intersectionality Narratives in the Classroom; “Outsider Teachers” Sara Makris Book 2018 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2

[复制链接]
查看: 42664|回复: 43
发表于 2025-3-21 18:36:58 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Intersectionality Narratives in the Classroom
副标题“Outsider Teachers”
编辑Sara Makris
视频video
概述Examines an array of teacher identities from the perspective of intersectionality.Explores the experiences of “outsider teachers” to create a more layered narrative encompassing many facets of identit
图书封面Titlebook: Intersectionality Narratives in the Classroom; “Outsider Teachers”  Sara Makris Book 2018 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2
描述This book portrays the experiences of self-described “outsider” or “other” teachers—teachers whose identities set them apart from their students based upon combinations of race, class, gender identity, sexual orientation, nationality, ability status, religion, or other identity characteristics. The teachers profiled bring experiences of social isolation and difference into the classroom and demonstrate perspectives and habits of mind that inform a nuanced approach to interaction with students..
出版日期Book 2018
关键词race, class, and gender; identity; sexuality and education; proactive inclusiveness; accessing memory; et
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-319-67447-6
isbn_ebook978-3-319-67447-6
copyrightThe Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2018
The information of publication is updating

书目名称Intersectionality Narratives in the Classroom影响因子(影响力)




书目名称Intersectionality Narratives in the Classroom影响因子(影响力)学科排名




书目名称Intersectionality Narratives in the Classroom网络公开度




书目名称Intersectionality Narratives in the Classroom网络公开度学科排名




书目名称Intersectionality Narratives in the Classroom被引频次




书目名称Intersectionality Narratives in the Classroom被引频次学科排名




书目名称Intersectionality Narratives in the Classroom年度引用




书目名称Intersectionality Narratives in the Classroom年度引用学科排名




书目名称Intersectionality Narratives in the Classroom读者反馈




书目名称Intersectionality Narratives in the Classroom读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 23:20:32 | 显示全部楼层
Sara Makrissind und keine motorischen Impulse übermitteln. Eine Betrachtung der Nervenaufspaltung im Muskel ergibt sehr deutlich, daß die peripheren Nervenstämme genau so wenig wie der Muskel selbst eine funktionelle Einheit darstellen, sondern aus einer Vielheit selbständiger Gebilde (Fasern) bestehen. Sie si
发表于 2025-3-22 01:49:24 | 显示全部楼层
Sara Makrist. Die letztgenannten Vorgänge werden als „.“ bezeichnet. Sie sorgt dafür, daß der gesunde Organismus auch für die Wärmeregulation mit einem möglichst geringen Energieaufwand auskommt. Vor allem aber ermöglicht sie erst die Erhaltung der Normaltemperatur bei hohen Umwelttemperaturen und bei starker
发表于 2025-3-22 06:17:03 | 显示全部楼层
Sara Makriselle Einheit des gesamtmotorischen Systemes erstreckt sich z. B. von der Großhirnrinde durch sämtliche Abschnitte des Zentralorganes hindurch bis zu den motorischen Endplatten in den Muskeln. Hingegen stellen die anatomischen Abschnitte: Rückenmark, Medulla oblongata, Zwischenhirn, Großhirn usw. jed
发表于 2025-3-22 12:39:54 | 显示全部楼层
Sara Makrisnnten Vorgänge werden als „.“ bezeichnet. Sie sorgt dafür, daß der gesunde Organismus auch für die Wärmeregulation mit einem möglichst geringen Energieaufwand auskommt. Vor allem aber ermöglicht sie erst die Erhaltung der Normaltemperatur bei hohen Umwelttemperaturen und bei starker Produktion von N
发表于 2025-3-22 14:23:56 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 20:45:07 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 23:20:10 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 05:02:08 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 06:59:08 | 显示全部楼层
gsvorgänge am anderen Ende die atmenden Zellen der Körpergewebe zu denken sind. Der Zellstoffwechsel ist nicht nur der Anstoß für die im Atmungsvorgang verketteten Funktionen, sondern auch der steuernde Faktor, der über verschiedene Hilfsmittel — lokal durch chemische Reiz Wirkung, zentralnervös dur
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-4 23:17
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表