找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Interplay of Creativity and Giftedness in Science; Melissa K. Demetrikopoulos,John L. Pecore Book 2016 SensePublishers-Rotterdam, The Neth

[复制链接]
楼主: obsess
发表于 2025-3-23 10:16:52 | 显示全部楼层
María G. Arreguín-Anderson,J. Joy Esquierdo,Adrienne Guillen,Lorena Villarrealnden ebenso wie konformen Verhaltens mittels eines interaktionisti­ schen Konzepts von Merkmalen von Personen und Merkmalen von Situationen zu erklären. Interessant ist diese Theorie zum einen wegen der Einfachheit ihrer Erklärungsprinzipien, zum anderen aber auch wegen ihres Anspruchs, neben abweic
发表于 2025-3-23 15:30:13 | 显示全部楼层
Corin Barsily Goodwin,Mika Gustavson Art der Flächentragwerke ihren über eineinhalb Jahrzehnte hinziehen. Es war ein mühevoller Weg, von sicheren Platz erobert. Es ist nicht nur bei Massivbrücken, sondern auch den ersten theoretischen Ansätzen bis zu den Methoden zu gelangen, bei Stahlbrücken sozusagen zur Regel geworden, Stahlbeton-F
发表于 2025-3-23 18:12:26 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 01:25:44 | 显示全部楼层
Book 2016ce issues youths encountered when transitioning back to their community schools.. .“I Hope I Don’t See You Tomorrow is both heartwarming and heartbreaking: its vast empathy for the students that L. A. Gabay teaches is edifying, while its unsparing examination of the forces that push youth into deten
发表于 2025-3-24 06:15:14 | 显示全部楼层
I Don’t See You Tomorrow is both heartwarming and heartbreaking: its vast empathy for the students that L. A. Gabay teaches is edifying, while its unsparing examination of the forces that push youth into deten978-94-6300-163-2
发表于 2025-3-24 10:08:07 | 显示全部楼层
Importance of Creative Thinking for Paradigm Shifts that Foster Scientific Advances
发表于 2025-3-24 10:53:19 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 16:13:30 | 显示全部楼层
Implications of Gifted Student Selection Techniques for Scientific Creativity
发表于 2025-3-24 21:02:34 | 显示全部楼层
Efficacy of Creative Training for Gifted Science Students
发表于 2025-3-25 00:23:44 | 显示全部楼层
Quantifying the Effects of Personalized Asessment Tasks in Secondary Science Teaching
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-17 14:24
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表