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Titlebook: Interne Kunden-Lieferanten-Beziehungen; Patricia Neuhaus Textbook 1996 Betriebswirtschaftlicher Verlag Dr. Th. Gabler GmbH, Wiesbaden 1996

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楼主: misperceive
发表于 2025-3-25 04:47:59 | 显示全部楼层
Patricia Neuhausathematics included in handbooks for chemistry and physics ill suits economists. There is no concise reporting of results in economics. With this volume, we hope to present a formulary, targeted to the needs of students as weIl as the working economist. It grew out of a collection of mathematical fo
发表于 2025-3-25 10:18:00 | 显示全部楼层
Patricia Neuhausathematics included in handbooks for chemistry and physics ill suits economists. There is no concise reporting of results in economics. With this volume, we hope to present a formulary, targeted to the needs of students as weIl as the working economist. It grew out of a collection of mathematical fo
发表于 2025-3-25 14:42:34 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 16:45:13 | 显示全部楼层
athematics included in handbooks for chemistry and physics ill suits economists. There is no concise reporting of results in economics. With this volume, we hope to present a formulary, targeted to the needs of students as weIl as the working economist. It grew out of a collection of mathematical fo
发表于 2025-3-25 23:20:28 | 显示全部楼层
Das Konzept interner Kunden-Lieferanten-Beziehungen,s in bezug auf die Abgrenzung interner von externen Kunden-Lieferanten-Beziehungen voraus. Die Fokussierung auf einen konzeptionellen Ansatz erfolgt dann zu einem späteren Zeitpunkt, nachdem die in diesem Kontext relevanten Perspektiven vorgestellt worden sind.
发表于 2025-3-26 00:16:28 | 显示全部楼层
,Interne Kundenzufriedenheit als Steuerungs- und Kontrollgröße für die Gestaltung interner Kunden-Liientierten Qualitätsverständnisses im Sinne des Total Quality Managements (vgl. Kapitel 2.3.1). Dieses leitet sich aus der Einsicht ab, daß „service and quality must be built from . the organization“ (Pfau/Detzel/Geller 1991, S. 10, Herv. durch den Verf.). Interne Kundenorientierung ist folglich als
发表于 2025-3-26 05:28:05 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 08:48:58 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 12:58:13 | 显示全部楼层
Zusammenfassende Thesen und Ausblick,gfristigen Bestand von Unternehmen hat sich in diesem Kontext das Verständnis durchgesetzt, die Beziehungen zwischen der Organisation und den Mitarbeitern als internen Kunden so zu gestalten, daß sie sich als funktional für die Implementierung externer Marketingstrategien erweisen. Auf der konzeptio
发表于 2025-3-26 19:54:54 | 显示全部楼层
cntary needed to re-learn the mathematics involved. We have endeavored to state theorems at the level of generality economists might find useful. By and large, we state results for n-dimensional Euclidean space, even when the results are more generally true. In contrast to thc economic maxim, "every
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