找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Intermezzo; Korte activiteiten v Ellen Budde Book 2007Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2007 learning and instruction

[复制链接]
查看: 20371|回复: 55
发表于 2025-3-21 17:33:46 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Intermezzo
副标题Korte activiteiten v
编辑Ellen Budde
视频video
丛书名称Docentenreeks
图书封面Titlebook: Intermezzo; Korte activiteiten v Ellen Budde Book 2007Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2007 learning and instruction
描述Inclusief kaartenset ter ondersteuning van een twintigtal werkvormen.Iedere trainer of opleider kent ze: de momenten dat een groep onrustig wordt. Er wordt gepraat en de concentratie neemt af. Op zo‘n moment wilt u de betrokkenheid van de deelnemers weer terugbrengen in de groep. Voor die momenten zijn de activiteiten in dit boek.Intermezzo bevat 87 korte opdrachten waarmee u eenvoudig de aandacht van uw toehoorders tijdens een training, workshop of lezing kunt centreren. De opdrachten zijn kort en vragen weinig voorbereiding. Bij iedere opdracht vindt u praktische informatie over het doel, het thema, de werkvorm, de geschatte duur van de activiteit en de benodigdheden.Het boek start met een korte uiteenzetting over werken met groepen en de fasen van een groepsproces. Specifieke theorie en achtergrondinformatie is te vinden bij de opdrachten.Het boek start met een korte uiteenzetting over werken met groepen en de fasen van een groepsproces. Specifieke theorie en achtergrondinformatie is te vinden bij de opdrachten.
出版日期Book 2007Latest edition
关键词learning and instruction
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-90-313-9574-3
issn_series 2468-3191
copyrightBohn Stafleu van Loghum 2007
The information of publication is updating

书目名称Intermezzo影响因子(影响力)




书目名称Intermezzo影响因子(影响力)学科排名




书目名称Intermezzo网络公开度




书目名称Intermezzo网络公开度学科排名




书目名称Intermezzo被引频次




书目名称Intermezzo被引频次学科排名




书目名称Intermezzo年度引用




书目名称Intermezzo年度引用学科排名




书目名称Intermezzo读者反馈




书目名称Intermezzo读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 20:27:01 | 显示全部楼层
l journey, giving and receiving feedback on scholarly writing, and preparing for the oral defence. Also, based on research evidence, the book challenges taken-for-granted practices and policies surrounding doct978-94-007-9927-1978-94-007-0507-4
发表于 2025-3-22 01:20:39 | 显示全部楼层
Ellen Buddel journey, giving and receiving feedback on scholarly writing, and preparing for the oral defence. Also, based on research evidence, the book challenges taken-for-granted practices and policies surrounding doct978-94-007-9927-1978-94-007-0507-4
发表于 2025-3-22 05:32:57 | 显示全部楼层
Ellen Buddetors, foreign aid agencies, captains of industry and policy-makers in governments. To all these readers, the book offers:.978-3-031-51732-7978-3-031-51730-3Series ISSN 2522-8595 Series E-ISSN 2522-8609
发表于 2025-3-22 10:27:54 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 14:56:01 | 显示全部楼层
2468-3191 epen en de fasen van een groepsproces. Specifieke theorie en achtergrondinformatie is te vinden bij de opdrachten.Het boek start met een korte uiteenzetting over werken met groepen en de fasen van een groepsproces. Specifieke theorie en achtergrondinformatie is te vinden bij de opdrachten.
发表于 2025-3-22 20:44:17 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 00:58:23 | 显示全部楼层
Ellen Buddend therefore as a non-question. Accordingly, for doctoral students, writing as a vital site of learning to participate in disciplinary knowledge-making practices is lost, with students disoriented, afraid to ask questions about the very knowledge-making practices in which they are to participate, an
发表于 2025-3-23 03:36:35 | 显示全部楼层
visor alongside other academic work, developing an intellectual network during the doctoral journey, giving and receiving feedback on scholarly writing, and preparing for the oral defence. Also, based on research evidence, the book challenges taken-for-granted practices and policies surrounding doct
发表于 2025-3-23 08:21:07 | 显示全部楼层
Ellen Buddend therefore as a non-question. Accordingly, for doctoral students, writing as a vital site of learning to participate in disciplinary knowledge-making practices is lost, with students disoriented, afraid to ask questions about the very knowledge-making practices in which they are to participate, an
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-23 09:23
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表