找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Interfaces between Mathematical Practices and Mathematical Education; Gert Schubring Book 2019 Springer Nature Switzerland AG 2019 Complem

[复制链接]
楼主: MOURN
发表于 2025-3-25 06:13:16 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 10:52:37 | 显示全部楼层
Christine Proustösischen bzw. den romanischen Sprachen ist ‚discours‘ (‚discorso‘) eine geläufige Bezeichnung für eine ‚gelehrte Rede‘, einen Vortrag, eine Abhandlung, Predigt, Vorlesung und dergleichen mehr. Seit einigen Jahren taucht auch in der deutschen Alltagssprache der Begriff ‚Diskurs‘ auf, meist, um damit
发表于 2025-3-25 15:06:32 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 18:26:59 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 21:59:45 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 02:44:51 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 06:57:33 | 显示全部楼层
Tinne Hoff Kjeldsenzunächst als ., in Zeit und Raum verstreute Ereignisse (Äußerungen) existieren und dokumentiert sind, ein Zusammenhang, eine Regel oder Struktur unterliegt. Eine solche Annahme . als Suchhypothese für die Zusammenstellung eines Datenkorpus eingesetzt werden. Die konkrete Gestalt des Datenkorpus, als
发表于 2025-3-26 09:20:45 | 显示全部楼层
Foundations of Mathematics Buried in School Garbage (Southern Mesopotamia, Early Second Millennium the second (CBS 12648) deals with volume problems using coefficients. The conclusion underlines the mathematical work that some ancient erudite scribes accomplished in order to emancipate them from the world of elementary education.
发表于 2025-3-26 13:55:04 | 显示全部楼层
From the Practice of Explanation to the Ideology of Demonstration: An Informal Essay,-third century .. Finally is discussed the further development of ancient demonstrative mathematics, when axiomatization, at first a practice, then a norm, in the end became an ideology. The whole is rounded off by a few polemical remarks about present-day beliefs concerning the character of mathema
发表于 2025-3-26 20:50:31 | 显示全部楼层
2524-8022 rom countries and regions throughout various eras, from Old Babylonia through the 20.th. Century. In so doing, they provide a critical reflection on the foundations of mathematics, as well as instigate new research questions, and  explore the interfaces between teaching and research. .978-3-030-01617-3Series ISSN 2524-8022 Series E-ISSN 2524-8030
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 吾爱论文网 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-8-27 05:49
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表