找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Interactions Among Aptitudes, Strategies, and knowledge in Cognitive Performance; Wolfgang Schneider,Franz E. Weinert Book 1990 Springer-V

[复制链接]
楼主: dilate
发表于 2025-3-28 15:21:08 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 20:37:53 | 显示全部楼层
Elke van der Meerereich Anwendung finden. Der erste Teil 6.1 “Threads” hat jedoch allgemeinere Bedeutung. Er führt in die Praxis der mehrfachen, parallelen Java-Threads ein. Tatsächlich läuft bereits ein einfaches Java-Applet in einer Multithreading-Umgebung ab; diese Systemmechanismen steuert das Java-Laufzeitsyste
发表于 2025-3-29 02:52:37 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 03:35:03 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 10:28:18 | 显示全部楼层
John G. Borkowski,Lisa A. Turneran einem Stehtisch und betrachte die Szene. Vier enthusiastische Gründer gehen von Tisch zu Tisch, um wirklich allen anwesenden Gästen die Vorteile und das einzigartige Angebot ihrer Firma offenzulegen. Visitenkarten werden ausgetauscht, Kontakte geknüpft, Hoffnungen geschürt. Man spürt, dass die fr
发表于 2025-3-29 11:25:08 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 15:51:16 | 显示全部楼层
Michael Pressley,Eileen Wood,Vera Woloshynsinessplan enthaltenen Informationen, und dem späteren Markterfolg des zugrunde liegenden Geschäftskonzepts zu bestimmen. Zu diesem Zweck wurde ein Businessplan als Instrument zur Abbildung, Analyse und Beurteilung der nachhaltigen ökonomischen Tragfähigkeit eines zugrunde liegenden Geschäftskonzept
发表于 2025-3-29 21:50:54 | 显示全部楼层
Experiential Awareness and Children’s Episodic Memorynstead, I chose to write on . and .. You may well ask what Experiential Awareness is and what it has to do with Episodic Memory, not to mention what its bearing might be on “saying ..” So, I first explain what I mean by Experiential Awareness and illustrate its meaning with data on children’s growin
发表于 2025-3-29 23:58:09 | 显示全部楼层
Understanding Sources of Information: Implications for Early Strategy Useh since the 1970s (e.g., Chi, 1983; Kail & Hagen, 1977). While the earlier studies concentrated almost exclusively on school-age children, recent research has given more attention to strategic behaviors in preschoolers with the result that the traditional view of the young child as profoundly nonstr
发表于 2025-3-30 07:00:43 | 显示全部楼层
Discussion: Theory of Mindnowledge sources may play in memory and strategy use. The positions advanced in these papers challenge our assumptions about what is basic and what is derived. Most models assume that deliberate, intentional memory behavior and metacognitive knowledge develop out of the child’s increased experience
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 吾爱论文网 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-8-24 21:42
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表