找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Interaction Process and Chinese EFL Learners’ Proficiency Development; A Cognitive and Inte Shanshan Gu Book 2018 Shanghai Jiao Tong Univer

[复制链接]
楼主: 纪念性
发表于 2025-3-27 00:13:13 | 显示全部楼层
Book 2018oduces theories on input, output, and learners’ internal mechanisms, and presents the pedagogical implications of how to adapt focus-on-form instruction in Chinese EFL classrooms. As such, it will be of particular interest to those readers who want to explore the relationship between interaction and language acquisition..
发表于 2025-3-27 02:59:22 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-981-10-6835-5Chinese EFL Learners; Modified Output; Negative Feedback; Clarification Request; EFL Question Developmen
发表于 2025-3-27 09:13:33 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 11:53:42 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 16:14:03 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 20:36:57 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 02:00:15 | 显示全部楼层
Maskenspiele,ulären Handlungen und außergewöhnlichen Fähigkeiten für Spannung und Nervenkitzel sorgt. Untersucht wird, wie es Mabuse mithilfe von Maskierung und Hypnose gelingt, sein Umfeld zu manipulieren und sein kriminelles Netzwerk zu expandieren. Mit Bezug auf das leitmotivische Spiel kommt ferner seine amb
发表于 2025-3-28 05:45:16 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 08:42:34 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-4 22:31
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表