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Titlebook: Intelligent Knowledge-Based Systems; Business and Technol Cornelius T. Leondes Book 2005 Springer-Verlag US 2005 Information Technology (IT

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楼主: encroach
发表于 2025-3-23 12:09:12 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 14:44:19 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 21:20:51 | 显示全部楼层
Qian Wang,Chris R. Chatwin,R. C. D. Youngsenschaftlichen Diskussion über Politik und Wirtschaft im globalen Raum. Die „Rising Powers“ weisen sehr hohe Wachstumsraten auf und werden, so sich dieser Trend fortsetzt, binnen einer Generation die Länder der Triade (Westeuropa, Japan und die USA) hinsichtlich ihres wirtschaftlichen Gewichts über
发表于 2025-3-23 23:20:33 | 显示全部楼层
Marko Starbek,Janez Grum,Aleš Brezovar,Janez Kušar haben. Überdies wird analysiert, inwieweit Strategien regionaler Integration und Kooperation vor dem Hintergrund subregionaler Asymmetrien mit der Rohstoffexportorientierung in Zusammenhang stehen bzw. andere Entwicklungsstrategien begünstigen können. Als theoretische Basis dient die Regulationsthe
发表于 2025-3-24 06:01:45 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 07:08:32 | 显示全部楼层
Knowledge Management Systems in Continuous Product Innovationnisations in order to increase their ability in managing knowledge sharing and transfer within and across their organisational boundaries. Since the early 90s’ management literature has progressively highlighted the importance of KM as the main source of long-term competitive advantage; many contrib
发表于 2025-3-24 13:42:16 | 显示全部楼层
Knowledge-Based Measurement of Enterprise Agilityproduct(s) life cycle, shape, quality, and price. Agility is an enterprise-wide response to an increasingly competitive and changing business environment, based on four cardinal principles: enrich the customer; master change and uncertainty; leverage human resources; and cooperate to compete [.], [.
发表于 2025-3-24 17:44:14 | 显示全部楼层
Knowledge-Based Systems Technology in the Make or Buy Decision in Manufacturing Strategye objective of purchasing a good/service at the lowest price. In the early 1970s, Ammer [.] found that top management viewed purchasing as having a passive role in the organisation, with purchasing being an administrative rather than a strategic function. However, the 1973–74 oil crisis and related
发表于 2025-3-24 20:04:02 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 01:57:54 | 显示全部楼层
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