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Titlebook: Integrierte Marketing-Logistik; Auftragsabwicklung a Willi Darr Book 1992 Springer Fachmedien Wiesbaden 1992 Erfolgsfaktor.Innovation.Integ

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楼主: ossicles
发表于 2025-3-23 10:52:14 | 显示全部楼层
s of BIS educators and current best practices as starting point. Then provides an overview of employer and alumni opinion, as well as reviews up-to-date teaching methods related to teaching soft computer skills. It also considers the requirements and opportunities related to an increasingly online-c
发表于 2025-3-23 15:15:20 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-322-85753-8Erfolgsfaktor; Innovation; Integrierte Logistik; Kommunikation; Kundenbindung; Logistik; Marketing; Marketi
发表于 2025-3-23 18:47:13 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 01:08:09 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 03:16:12 | 显示全部楼层
Grundlagen zur Planung der Marketing-Logistikstruktur,Die generelle Aufgabe der Marketing-Logistik umfaßt den Empfang und die Bearbeitung der Aufträge und die Auslieferung der von den Nachfragern disponierten Waren in den gewünschten Verfügungsbereich der Kunden. Die Kunden können weiterverarbeitende Unternehmen, Händler oder Konsumenten sein.
发表于 2025-3-24 10:03:46 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 12:37:47 | 显示全部楼层
978-3-8244-0093-5Springer Fachmedien Wiesbaden 1992
发表于 2025-3-24 15:55:46 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 19:13:59 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 00:44:01 | 显示全部楼层
Willi Darrthe market, it’s important for these companies to worry about the quality of the provided services. In this context, it becomes important to be able to assess the client satisfaction regarding those services. The objective of this work is to propose a tool for aiding the evaluation of customer satis
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