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Titlebook: Integrativ-Prozessuales Marketing; Eine Einführung. Mit Roland Mattmüller Textbook 20063rd edition Gabler Verlag | Springer Fachmedien Wies

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楼主: OAK
发表于 2025-3-23 13:42:41 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 16:34:45 | 显示全部楼层
Management der MarktforschungKonzeption, Planung, Ausführung und Kontrolle stellen das grundsätzliche Ablaufschema zur konkreten Ausgestaltung und Verwirklichung der einzelnen Teilfunktionen dar. Im folgenden Kapitel soll das Management der Marktforschung mit seinen einzelnen Aufgaben dargestellt werden.
发表于 2025-3-23 21:19:58 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 22:25:09 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 04:59:23 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 07:04:21 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 13:32:13 | 显示全部楼层
s your guide to developing small and autonomous web components that are focused, independent, reusable, testable, and works with all JavaScript frameworks, modern browsers, and libraries..What You Will Learn.I978-1-4842-5904-7978-1-4842-5905-4
发表于 2025-3-24 17:53:09 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 20:55:07 | 显示全部楼层
the quality of marketing decisions. Managers often use rules of thumb for decisions. For example, a brand manager will have defined a specific set of alternative brands as the competitive set within a product category. Usually this set is based on perceived similarities in brand characteristics, ad
发表于 2025-3-25 00:33:09 | 显示全部楼层
pring, Java, and PostgreSQL..What You Will Learn.Architect business applications for cloud-based environments.Design sustainable business applications.Integrate GraphQL best practices into business applications.Use property-based testing to exhaustively test possible system states.Think about busine
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