找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Innovation and Social Learning; Institutional Adapta Meric S. Gertler (Professor of Geography and Goldr Book 2002 Palgrave Macmillan, a div

[复制链接]
楼主: 我赞成
发表于 2025-3-23 10:51:31 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 14:06:58 | 显示全部楼层
Technology, Culture and Social Learning: Regional and National Institutions of Governance,ic role of the region in advanced capitalist economies (Sabel, 1989; Cooke, 1999; Saxenian, 1994; Storper, 1995; Scott, 1996; Scott, 2000). Over this period, much has been written about the technological dynamism and innovation-fostering properties of regionally anchored economic systems. At a time
发表于 2025-3-23 20:59:37 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 01:35:12 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 03:28:04 | 显示全部楼层
Regional Innovation Systems and Regional Competitiveness,between European competitiveness and that elsewhere concerns perceived innovation deficits (EC, 1995). These two are considered also to be of fundamental importance to the improvement of social cohesion since, it is presumed, better economic performance is associated with improved prospects for empl
发表于 2025-3-24 09:41:17 | 显示全部楼层
Regions as Laboratories: the Rise of Regional Experimentalism in Europe,ds to be conceived as something that is introduced to, or visited upon, less favored regions (FRS) from external donors, be they states or firms. Laudable though it was in social welfare terms, this kind of regional policy did little or nothing to stimulate localized learning, innovation and indigen
发表于 2025-3-24 13:22:56 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 18:45:35 | 显示全部楼层
Dabei wird zunächst von den Daten als elementaren Einheiten ausgegangen, urn in weiterer Folge Vor- und Nachteile, die durch individualisierte Kommunikation entstehen, näher zu betrachten, wobei such die Frage behandelt werden soll, inwieweit Kundeninteressen unternehmensintern Berücksichtigung find
发表于 2025-3-24 19:20:30 | 显示全部楼层
David A. Wolfe,Meric S. Gertlereiche aus Kundensichtweise. Auch die folgenden Abschnitte orientieren sich an dem in Kapitel 5.4.2 entwickelten Untersuchungsmodell, wobei zunächst geklärt werden soll, welche möglichen Vor- und Nachteile Kunden aus einer individualisierten Kommunikation erwachsen (können). Daran anschließend werden
发表于 2025-3-25 00:41:20 | 显示全部楼层
Robert Wolfeeiche aus Kundensichtweise. Auch die folgenden Abschnitte orientieren sich an dem in Kapitel 5.4.2 entwickelten Untersuchungsmodell, wobei zunächst geklärt werden soll, welche möglichen Vor- und Nachteile Kunden aus einer individualisierten Kommunikation erwachsen (können). Daran anschließend werden
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-16 12:09
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表