找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Innovation Driven Marketing; Vom Trend zur innova Christian Belz (Ordinarius),Marcus Schögel (Dozent Book 2007 Gabler Verlag | Springer Fac

[复制链接]
查看: 51852|回复: 52
发表于 2025-3-21 16:22:34 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Innovation Driven Marketing
副标题Vom Trend zur innova
编辑Christian Belz (Ordinarius),Marcus Schögel (Dozent
视频videohttp://file.papertrans.cn/467/466689/466689.mp4
概述Trends und und innovative Marketinglösungen..Mit zahlreichen Beispielen aus der Praxis.
图书封面Titlebook: Innovation Driven Marketing; Vom Trend zur innova Christian Belz (Ordinarius),Marcus Schögel (Dozent Book 2007 Gabler Verlag | Springer Fac
描述Zahlreiche Entwicklungen im Verhalten des Kunden und in den Märkten fordern Unternehmen ständig heraus. Für Anbieter gilt es, die relevanten Trends in Gesellschaft und Technologie zu erfassen und mit gezielten Lösungen im Marketing zu wachsen.. .Belz/Schögel/Tomczak benennen Trends und zeigen auf, wie diese mit innovativen Marketinglösungen genutzt werden. Ziel ist dabei, dem Leser aufzuzeigen:. .- welche Methoden die Zukunftsarbeit von Unternehmen absichern,.- welche Fallstricke in der Marketinginnovation zu beachten sind,.- welche inhaltlichen Trends in Gesellschaft, Technik und Marketing für einzelne Anbieter relevant sein können und .- welche Unternehmen für Marketinginnovationen als Vorbild dienen...Besonders vertieft werden neuere Ansätze des Community Marketing bis zu RFID (Radio Frequency Identification) oder intelligenten Produkten mit integrierten Chips. ..Zahlreiche Ansätze stammen aus der Innovationsarbeit des Instituts für Marketing und Handel der Universität St. Gallen mit Unternehmen wie BMW, BASF, E-ON, Henkel, Interbrand-Zintzmeyer & Lux, Ringier, McKinsey, Winterthur International etc. Zusätzlich äußern sich führende Zukunfts- und Marketingforscher sowie Visionäre
出版日期Book 2007
关键词Community Marketing; Innovation; Marketing; Marketinginnovation; Marketinglösungen; Methoden; Märkte; Thexi
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-8349-9186-7
isbn_ebook978-3-8349-9186-7
copyrightGabler Verlag | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wiesbaden 2007
The information of publication is updating

书目名称Innovation Driven Marketing影响因子(影响力)




书目名称Innovation Driven Marketing影响因子(影响力)学科排名




书目名称Innovation Driven Marketing网络公开度




书目名称Innovation Driven Marketing网络公开度学科排名




书目名称Innovation Driven Marketing被引频次




书目名称Innovation Driven Marketing被引频次学科排名




书目名称Innovation Driven Marketing年度引用




书目名称Innovation Driven Marketing年度引用学科排名




书目名称Innovation Driven Marketing读者反馈




书目名称Innovation Driven Marketing读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

1票 100.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 20:41:22 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 03:02:53 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 07:23:54 | 显示全部楼层
Christian Belzastructure and topology. The authors share an inside perspective on often-overlooked engineering details that could be constraining—or helping—your team’s database performance. The book alsocovers benchmarking and monitoring practicesby which to measure and validate the outcomes from the decisions t
发表于 2025-3-22 10:01:08 | 显示全部楼层
Lydia Ebersbach,Oliver Gassmann,Sven Reineckesence we show both decidability and undecidability results for containment in various fragments. Finally, we apply our results to give a complete algorithm for rewriting with views in the presence of constraints for a fragment that contains Kleene-star and disjunction.
发表于 2025-3-22 15:56:55 | 显示全部楼层
Andreas Brandenberg,Andreas Herrmann,Georges T. Roos,Jürgen Rösgernown complexity classes, such as polynomial time and hyper-exponential time. We establish a tight relationship between levels in this hierarchy and the depth of subroutine calls within Transducer Datalog programs. Finally, we show that Transducer Datalog programs of arbitrary depth express exactly t
发表于 2025-3-22 17:05:57 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 01:12:35 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 04:23:48 | 显示全部楼层
Miriam Meckel,Philipp Osl,Hubert Österle, is still maintainable using only fiat relations. We also show that one does not need auxiliary relations of arity more than 2. In particular, this implies that the recursive queries maintainable in the nested language with aggregates, can be also maintained in a practical relational database syste
发表于 2025-3-23 07:21:17 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 吾爱论文网 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-8-6 09:56
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表