找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Information Technology and Mobile Communication; International Confer Vinu V Das,Gylson Thomas,Ford Lumban Gaol Conference proceedings 2011

[复制链接]
楼主: 方言
发表于 2025-3-30 11:16:34 | 显示全部楼层
Rakesh Nayak,Jayaram Pradhan,C. V. Sastry capture customer’s interest, and thereby achieve precise marketing goals. Marketing campaigns can be used by firms to identify prospective customers, acquire customers, and retain and reward existing customers. The four phases that are required for a successful campaign management process are: (1)
发表于 2025-3-30 16:14:54 | 显示全部楼层
Shruti Oza,N. M. Devashrayeean cost the firm millions of dollars, cause operational inefficiencies, or even drive away customers. In order to avoid these adverse results, firms should recognize and understand the various CRM implementation strategies that are best fitted to their needs. This chapter shows three strategies asso
发表于 2025-3-30 20:34:01 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 23:34:07 | 显示全部楼层
Anagha Rathkanthiwar,Mridula Kordegangen ist dieser Entwicklung die grundlegende Veränderung der Märkte vom Verkäuferzum Käufermarkt, die steigende Wettbewerbsintensität sowie die allgemeine Sättigung bestehender Märkte. Unter diesen geänderten Marktanforderungen sind nur die Unternehmen am Markt erfolgreich, die sich stark kundenor
发表于 2025-3-31 02:12:34 | 显示全部楼层
Nilesh Dubey,Vandana Dubey,Shivangi Bandegangen ist dieser Entwicklung die grundlegende Veränderung der Märkte vom Verkäuferzum Käufermarkt, die steigende Wettbewerbsintensität sowie die allgemeine Sättigung bestehender Märkte. Unter diesen geänderten Marktanforderungen sind nur die Unternehmen am Markt erfolgreich, die sich stark kundenor
发表于 2025-3-31 05:05:04 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-31 09:20:00 | 显示全部楼层
Amisha Naik,N. M. Devashrayeemanagement and organizational topics companies have to deal Companies and financial institutions are employing operational information systems in an efficient way. While they have consolidated a strong level of knowledge in management information systems, there is still a lack of knowledge on the ri
发表于 2025-3-31 16:07:24 | 显示全部楼层
Debashree Patnaik,Arup Abhinna Acharya,Durga P. Mohapatraon technologies, above all tools in the area of the Internet, en­ able new forms of collaboration between supplier and customer. With ever increasing competition (represented by concepts like globalization, deregula­ tion, buyers‘ market), companies can secure competitive advantages through targeted
发表于 2025-3-31 21:33:20 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-31 23:36:15 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-3 07:52
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表