找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Hybrid Learning and Education; Second International Fu Lee Wang,Joseph Fong,Victor S. K. Lee Conference proceedings 2009 The Editor(s) (if

[复制链接]
楼主: 五个
发表于 2025-3-25 05:12:02 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 09:39:00 | 显示全部楼层
Ding Ma,Lanqin Zhengnisation eingetreten? Reproduzieren sich Gesellschaft und Wirtschaft heute anders als früher? Welche speziellen Arten von Wissen und Wissensvermittlung werden dafür gebraucht? Wie verhält sich dieses "Wissen" zur "Bildung"? .978-3-540-29516-7978-3-540-29517-4Series ISSN 0073-1641
发表于 2025-3-25 13:53:59 | 显示全部楼层
Yoko Hirata,Yoshihiro Hiratanisation eingetreten? Reproduzieren sich Gesellschaft und Wirtschaft heute anders als früher? Welche speziellen Arten von Wissen und Wissensvermittlung werden dafür gebraucht? Wie verhält sich dieses "Wissen" zur "Bildung"? .978-3-540-29516-7978-3-540-29517-4Series ISSN 0073-1641
发表于 2025-3-25 17:07:47 | 显示全部楼层
Yin Fei Yeung,Joseph Fong,Frances Fongnisation eingetreten? Reproduzieren sich Gesellschaft und Wirtschaft heute anders als früher? Welche speziellen Arten von Wissen und Wissensvermittlung werden dafür gebraucht? Wie verhält sich dieses "Wissen" zur "Bildung"? .978-3-540-29516-7978-3-540-29517-4Series ISSN 0073-1641
发表于 2025-3-25 22:25:09 | 显示全部楼层
Conference proceedings 2009 twenty-first century. The conference obtained sponsorship from Pei Hua Education Foundation Limited, City University of Hong Kong, ACM Hong Kong Section, and Hong Kong Computer Society. Hybrid learning originated from North America in 2000, and is an ongoing trend. It is not merely a simple combina
发表于 2025-3-26 01:45:46 | 显示全部楼层
Hybrid Learning Experiences with a Collaborative Open Source Environmentbased on collaborative learning environment realized by means of Web 2.0 technologies, aimed at fostering an effective and engaging users’ cooperation. The paper presents three examples, implemented on top of the collaborative environment DIEL, which extends the Moodle web portal.
发表于 2025-3-26 07:52:24 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 11:27:57 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 14:06:42 | 显示全部楼层
Hybrid Learning and Education978-3-642-03697-2Series ISSN 0302-9743 Series E-ISSN 1611-3349
发表于 2025-3-26 18:47:08 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 吾爱论文网 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-8-4 23:20
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表