找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Hybrid Learning and Education; Second International Fu Lee Wang,Joseph Fong,Victor S. K. Lee Conference proceedings 2009 The Editor(s) (if

[复制链接]
查看: 47233|回复: 65
发表于 2025-3-21 16:36:29 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Hybrid Learning and Education
副标题Second International
编辑Fu Lee Wang,Joseph Fong,Victor S. K. Lee
视频videohttp://file.papertrans.cn/431/430121/430121.mp4
丛书名称Lecture Notes in Computer Science
图书封面Titlebook: Hybrid Learning and Education; Second International Fu Lee Wang,Joseph Fong,Victor S. K. Lee Conference proceedings 2009 The Editor(s) (if
描述The Second International Conference on Hybrid Learning was organized by the School of Continuing and Professional Studies of The Chinese University of Hong Kong and University of Macau in August 2009. ICHL 2009 was an inventive experience for the Hong Kong and Macau tertiary higher education. The conference aims to provide a good platform for knowledge exchange on hybrid learning by focusing on student centered education. The technique is to supplement traditional classroom learning with eLearning. The slogan is “Education leads eLearning,” not vice versa. The me- odology is that at least 30% of learning activities are done by eLearning. The outcome is for students to learn at any time at any place. eLearning can increase students’ lea- ing productivity and reduce teachers’ administration workload alike. It is a new culture for students, teachers and school administrators to adopt in the twenty-first century. The conference obtained sponsorship from Pei Hua Education Foundation Limited, City University of Hong Kong, ACM Hong Kong Section, and Hong Kong Computer Society. Hybrid learning originated from North America in 2000, and is an ongoing trend. It is not merely a simple combina
出版日期Conference proceedings 2009
关键词active learning; adaptive learning; affective computing; authoring tool; bayesian network; blended learni
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-642-03697-2
isbn_softcover978-3-642-03696-5
isbn_ebook978-3-642-03697-2Series ISSN 0302-9743 Series E-ISSN 1611-3349
issn_series 0302-9743
copyrightThe Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer-Verlag GmbH, DE
The information of publication is updating

书目名称Hybrid Learning and Education影响因子(影响力)




书目名称Hybrid Learning and Education影响因子(影响力)学科排名




书目名称Hybrid Learning and Education网络公开度




书目名称Hybrid Learning and Education网络公开度学科排名




书目名称Hybrid Learning and Education被引频次




书目名称Hybrid Learning and Education被引频次学科排名




书目名称Hybrid Learning and Education年度引用




书目名称Hybrid Learning and Education年度引用学科排名




书目名称Hybrid Learning and Education读者反馈




书目名称Hybrid Learning and Education读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

1票 100.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 21:55:11 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 03:20:09 | 显示全部楼层
Attentiveness Detection Using Continuous Restricted Boltzmann Machine in E-Learning Environmentperimental data, we revealed the huge individual differences of physiological features among those subjects. In order to smooth down such differences, we adopted continuous restricted Boltzmann machine to extract features from the original data. Finally we compared the method we used with other algo
发表于 2025-3-22 07:10:48 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 10:23:33 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 16:07:36 | 显示全部楼层
Neil Y. Yen,Timothy K. Shih,Louis R. Chaohrem Gefolge sichtbar wurden, in keiner Weise die Wendung zum Besseren aufwiegen könnten, die sie herbeigeführt hat; in dieser Weise wird gelegentlich seitens jener Universitäten argumentiert, die Anfang der siebziger Jahre gegründet wurden und an welchen man die sog. „Demokratisierung“ als den nahe
发表于 2025-3-22 17:26:51 | 显示全部楼层
Quanfeng Luo,Jiaji Zhou,Fei Wang,Liping Shenhrem Gefolge sichtbar wurden, in keiner Weise die Wendung zum Besseren aufwiegen könnten, die sie herbeigeführt hat; in dieser Weise wird gelegentlich seitens jener Universitäten argumentiert, die Anfang der siebziger Jahre gegründet wurden und an welchen man die sog. „Demokratisierung“ als den nahe
发表于 2025-3-22 23:43:18 | 显示全部楼层
Jiaji Zhou,Heng Luo,Quanfeng Luo,Liping Shenhrem Gefolge sichtbar wurden, in keiner Weise die Wendung zum Besseren aufwiegen könnten, die sie herbeigeführt hat; in dieser Weise wird gelegentlich seitens jener Universitäten argumentiert, die Anfang der siebziger Jahre gegründet wurden und an welchen man die sog. „Demokratisierung“ als den nahe
发表于 2025-3-23 02:59:09 | 显示全部楼层
Sheng-Chin Yu,Fong-Ling Fu,Chiu Hung Su im rechtlichen und inhaltlichen Bereich sowie in den inneren Verhältnissen; ein Teil der Neuerungen wurde dadurch erst auf den zweiten Blick sichtbar. Der Umbau des strukturellen Gefüges von Bildung, Wissenschaft und Forschung schien in dieser Phase zweitrangig. Von zentraler Bedeutung war in den J
发表于 2025-3-23 07:16:49 | 显示全部楼层
Francesco Di Cerbo,Gabriella Dodero,Paola Forcheri,Vittoria Gianuzzi,Maria Grazia Ierardi990 nahm der durch die Teilung in Deutschland besonders deutlich her­ vorgetretene Ost-West-Konflikt ein Ende, kam der Zweite Weltkrieg zu ei­ nem auch formalen Abschluß. Im Zuge der Vereinigung beider deutscher Staaten und der in diesem Zusammenhang geschlossenen völkerrechtlichen Verträge wurde die Nachkrie978-3-8100-1811-3978-3-663-09417-3
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 吾爱论文网 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-9-21 10:01
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表