找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Higher Education: Handbook of Theory and Research; Volume 37 Laura W. Perna Living reference work 20210th edition Historiographic Review o

[复制链接]
楼主: 管玄乐团
发表于 2025-3-25 04:36:43 | 显示全部楼层
A Review of Scholarship on College Student Activism from 2000 to 2020, areas in this chapter: the history of identity-based student activism, student experiences, methods and tactics of activists, institutional responses and administration, and scholar-activism and pedagogy. We also provide recommendations and implications for researchers studying student activism.
发表于 2025-3-25 10:19:22 | 显示全部楼层
0882-4126 r higher education administrators, policymakers, and researcPublished annually since 1985, the Handbook series provides a compendium of thorough and integrative literature reviews on a diverse array of topics of interest to the higher education scholarly and policy communities. Each chapter provides
发表于 2025-3-25 14:13:57 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 19:27:30 | 显示全部楼层
Towards a Framework of Racialized Policymaking in Higher Education,ntest between the maintenance or change of the racial status quo. We enumerate specific policy strategies – through either inaction or sanctions – that status quo policymakers use to stymie racial justice projects in higher education, and close with potential future directions for higher education policy research.
发表于 2025-3-25 20:54:49 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 00:13:46 | 显示全部楼层
Beyond the Competencies: Adaptive Community College Leadership,aptive leadership responds to challenge and unexpected circumstances by promoting learning, reflection, change, inclusive and distributed leadership throughout the institution while unbundling images and behaviors that have kept a traditional grip on who are seen as community college leaders.
发表于 2025-3-26 05:24:46 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 09:49:18 | 显示全部楼层
Awilda Rodriguez,K C Deane,Charles H. F. Davis IIIrbstätigen zu präzisieren und auszuarbeiten. Eine Orientierungslinie bilden dafür die bereits angesprochenen grundlegenden Dimensionen. Entsprechend wird in Abschnitt 3.1 der Einfluss der Dekommodifizierung betrachtet, in Abschnitt 3.2 der Aspekt der Defamilisierung, bevor in Abschnitt 3.3 auf die W
发表于 2025-3-26 14:14:10 | 显示全部楼层
Rebecca D. Cox Habitusmodifikation.Schwachstellen des aktuellen Fördersyst.In Deutschland setzt sich die soziale Exklusion über Generationen hinweg fort, dies gilt gerade auch im Bildungs- und Gesundheitsbereich. Da dieser Prozess nicht auf die genetischen Anlagen rückführbar ist, muss davon ausgegangen werden, d
发表于 2025-3-26 20:30:51 | 显示全部楼层
KerryAnn O’Meara,Dawn Culpepper,Courtney Lennartz,John Braxton Habitusmodifikation.Schwachstellen des aktuellen Fördersyst.In Deutschland setzt sich die soziale Exklusion über Generationen hinweg fort, dies gilt gerade auch im Bildungs- und Gesundheitsbereich. Da dieser Prozess nicht auf die genetischen Anlagen rückführbar ist, muss davon ausgegangen werden, d
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-10 22:59
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表