找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Higher Education: Handbook of Theory and Research; Published under the Michael B. Paulsen Book 2017 Springer International Publishing AG 2

[复制链接]
楼主: 僵局
发表于 2025-3-25 05:09:23 | 显示全部楼层
Xueli Wangionen zur Hilfsbedürftigkeit sowie zu allfälligen Veränderungen der Auslöser zu eruieren. Dies auch insofern, da die erfaßten Unterstützungsgründe der Linzer Sozialhilfebezieherinnen beträchtlich von den gesamtösterreichischen abweichen. Das statische Bild der Armutsforschung hat bislang auch die „M
发表于 2025-3-25 08:22:46 | 显示全部楼层
James C. Hearn,Michael K. McLendon,Kristen C. Linthicumedeutung wachsender industrieller Risiken, die jedoch nicht mehr polarisieren, sondern nivellieren („Smog ist demokratisch“). Auch die Gesellschaft reagiert, denn jeder Makro-Trend beinhaltet eine Gegenbewegung: Der Globalisierung steht eine Regionalisierung gegenüber; die demonstrativ distinktiv in
发表于 2025-3-25 13:18:25 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 17:05:40 | 显示全部楼层
Michael S. Heveledeutung wachsender industrieller Risiken, die jedoch nicht mehr polarisieren, sondern nivellieren („Smog ist demokratisch“). Auch die Gesellschaft reagiert, denn jeder Makro-Trend beinhaltet eine Gegenbewegung: Der Globalisierung steht eine Regionalisierung gegenüber; die demonstrativ distinktiv in
发表于 2025-3-25 21:43:20 | 显示全部楼层
David R. Johnson,Joseph C. Hermanowicznd Stigmatisierungen zu erkennen, und sie produzieren in ihrem praktischen Verhalten selbst soziale Ungleichheiten. Der Beitrag will aus einer solchen Kindperspektive die Differenzwahrnehmungen und deren sprachliche Äußerungen bei 10- bis 12jährigen Ostberliner Kindern wiedergeben und sie in ihrer s
发表于 2025-3-26 02:59:25 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 07:22:52 | 显示全部楼层
The Privileged Journey of Scholarship and Practice,ty member. The chapter synthesizes Smith’s research and the personal journey of her career. In addition, the chapter looks at the important role of associations, accreditation, and foundations in the work of higher education and the opportunities provided for research and evaluation. Embedded in the
发表于 2025-3-26 12:07:21 | 显示全部楼层
Do Diversity Courses Make a Difference? A Critical Examination of College Diversity Coursework and e avenue through which institutions can prepare college students for participation in an equitable and just society is through diversity courses. Diversity coursework holds a unique position on many campuses as a shared – and sometimes introductory – experience to issues of difference for college st
发表于 2025-3-26 15:24:27 | 显示全部楼层
,The Impact of College Students’ Interactions with Faculty: A Review of General and Conditional Effecluding general and conditional effects, and proposes a research agenda that will improve our understanding of the theoretical and practical implications of the impact of college students’ interactions with faculty. We begin our review by examining theoretical frameworks used in the current research
发表于 2025-3-26 18:55:25 | 显示全部楼层
Finding Conceptual Coherence: Trends and Alignment in the Scholarship on Noncognitive Skills and Thof noncognitive skills in college and the workplace. Yet, there is questionable alignment of these skills across higher education and employment sectors. The literature on noncognitive skills, defined here as a diverse set of social emotional and self management competencies, is varied across higher
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-23 17:28
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表