找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Handel in Theorie und Praxis; Festschrift zum 60. Gesa Crockford,Falk Ritschel,Ulf-Marten Schmieder Book 2013 Springer Fachmedien Wiesbade

[复制链接]
楼主: 可怜
发表于 2025-3-23 12:43:02 | 显示全部楼层
978-3-658-01985-3Springer Fachmedien Wiesbaden 2013
发表于 2025-3-23 17:51:50 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 22:01:00 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 01:53:51 | 显示全部楼层
Heribert Gierl,Yajing Zhu for bond-based (BB), ordinary state-based (OSB), and nonordinary state-based (NOSB) PD equilibrium equations. Also, it discusses different strategies for imposing displacement- and traction-type boundary conditions.
发表于 2025-3-24 05:27:22 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 10:32:29 | 显示全部楼层
Anja Kalesse Dipl.-Kffr. an important role in spontaneous abortion and malformations. Increasing attention has recently been paid to the possibility that paternal effects may cause spontaneous abortions and childhood cancer in the offspring.. This review is restricted to human transplacental effects that interact with the embryo or fetus during pregnancy only.
发表于 2025-3-24 11:15:17 | 显示全部楼层
Last Mile: Die letzten – und teuersten – Meter zum Kunden im B2C ECommerce06; Grewal & Levy, 2007, 451; Müller-Hagedorn 2006, 35; Möhlenbruch & Hartmann 2002). Die wirtschaftliche Tätigkeit auf Basis computergestützter Netzwerke, wie dem Internet, wird als elektronischer Geschäftsverkehr (Electronic Business) bezeichnet.
发表于 2025-3-24 17:21:18 | 显示全部楼层
Self-Service Technologies in Retailing: Experiences from Russiad retail environments. Self-service technologies can be understood as technological interfaces that provide service encounters without personal interaction (Curran et al. 2003; Marzocchi and Zammit 2006).
发表于 2025-3-24 21:32:12 | 显示全部楼层
Kaufentscheidungen und Kaufhandlungen am Point-of-Sale – Ein Überblick sowie Stand der Forschung undKroeber-Riel et al. 2009 S. 452). Und für spezielle Supermärkte schätzt Underhill (2000, S. 101), dass dort 60% bis 70 % der Käufe ungeplant getätigt werden. Etwas offener stellt Sailer (2012) Folgendes fest: „Zwei von drei Kunden entscheiden erst am Point-of-Sale, welche Schokolade sie kaufen. Bei vielen anderen Produkten ist es ähnlich“.
发表于 2025-3-24 23:56:34 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-11 12:14
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表