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Titlebook: Handbuch Umformtechnik; Grundlagen, Technolo Eckart Doege,Bernd-Arno Behrens Book 2016Latest edition Springer-Verlag GmbH Deutschland, ein

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楼主: coherent
发表于 2025-3-25 06:26:17 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 09:47:09 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 14:24:43 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 16:04:41 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 20:24:53 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 00:40:51 | 显示全部楼层
ening to the commercial, subjects rated the endorser’s personality via the external version of a personality inventory. Impressions of the brand were measured using Likert-type scales. The results concur with previous findings: depending on musical style, music can lead to significantly different impressions of the endorser as well as the brand.
发表于 2025-3-26 05:07:03 | 显示全部楼层
Eckart Doege,Bernd-Arno Behrenshe behaviour of the advertising companies. Taking into account the power attributed to advertising for influencing consumer behaviour, some of those mentioned rules are established to protect the audience.
发表于 2025-3-26 09:42:11 | 显示全部楼层
2512-5281 cheint jetzt in der dritten Auflage. Es ist ein hilfreiches Handwerkszeug für den Umformtechniker und überzeugt durch die kompakte und übersichtliche Darstellung grundlegenden Wissens und komplexer Inhalte für die wissenschaftliche Arbeit und die industrielle Praxis. Aktuelle Forschungsergebnisse so
发表于 2025-3-26 13:36:46 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 18:37:43 | 显示全部楼层
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