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Titlebook: Handbuch Instrumente der Kommunikation; Grundlagen – Innovat Manfred Bruhn,Franz-Rudolf Esch,Tobias Langner Book 2016Latest edition Springe

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楼主: GURU
发表于 2025-3-26 23:23:16 | 显示全部楼层
Ulrike Röttgere first step in perception building towards place-based natural remedies safeguarding traditional knowledge and bio-cultural systems with customary laws, rights, values, and practices overarching traditional knowledge and biodiversity with indigenous and local populations. Customary rules governing
发表于 2025-3-27 02:16:13 | 显示全部楼层
Franz-Rudolf Esch,Sabrina Eichenauero as spaces admitting a weakly Lindelöf M-basis. The fifth section shows the impact of the additional axioms to ZFC on the structure of .(.) spaces, where . is a Corson compactum. The last two sections examine extensions of Mbases and quasicomplements. Among other things, it is shown that WLD spaces
发表于 2025-3-27 09:09:32 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 09:59:17 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 15:54:52 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 21:07:09 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 23:36:16 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 04:11:25 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 07:09:30 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 10:49:27 | 显示全部楼层
Bedeutung der Produktverpackung für die Marketingkommunikationt sie als Verkäufer der Marke, der die zentralen Informationen vermitteln und positive Emotionen auslösen soll. Während der Markennutzung dient sie als Hinweisreiz, der immer wieder die Marke und ihr Image in das Bewusstsein der Konsumenten ruft. Der Beitrag operationalisiert die wichtigsten Gestalt
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