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Titlebook: Handbook of Research Methods in Cardiovascular Behavioral Medicine; Neil Schneiderman,Stephen M. Weiss,Peter G. Kaufma Book 1989 Springer

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楼主: EFFCT
发表于 2025-3-26 23:43:05 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 01:28:29 | 显示全部楼层
An In-Depth Analysis of Artificial Intelligence-Based Crop Pest Management and Water Supply Regulatl reduce human and resource consumption, as well as water consumption. AI can help us come up with smart irrigation strategies that apply water at the right time and in the right amount. Also, this chapter aims to outline the drawbacks of chemical pesticides, traditional pest management methods, and
发表于 2025-3-27 06:37:40 | 显示全部楼层
Social Reciprocity Facilitated Overseas Exchange in Early Austronesian CulturesPolynesian gift exchange, a form of reciprocity where the primary value lies in creating and maintaining social bonds rather than in immediate economic gain. Ferdinand Braudel’s “tramping” and destination-conscious commerce models offer a useful framework for interpreting early Austronesian maritime trade.
发表于 2025-3-27 10:35:13 | 显示全部楼层
Peter Kozulin,Linda J. Richardsränendrüsennerven, weiter Zentren höherer Ordnung in Betracht, die den segmentären, spinalen Zentren übergeordnet sind, und schließlich Endstätten zentripetaler Hirnnerven, die eine Reflexwirkung auf das autonome Nervensystem entfalten.
发表于 2025-3-27 16:16:18 | 显示全部楼层
Bleicke Eggerst of an autonomous vehicle is solved based on machine learning algorithms that require training data, significant computing power, and memory resources. The work aimed to find an alternative methodology that would allow adaptive car control in various road scenarios. The following tasks were analyze
发表于 2025-3-27 21:21:40 | 显示全部楼层
Produktpolitik auf Industriegütermärkten – ein Überblicknd die produktpolitischen Entscheidungen abhängig vom Geschäftstyp. Produktpolitik im Anlagengeschäft ist eben etwas völlig anderes als Produktpolitik im Produktgeschäft. Produktpolitik im Industriegütermarketing differenziert allerdings nicht nur zwischen Geschäftstypen, sondern im Wesentlichen auch zum Konsumgüterbereich.
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