找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Handbook of Media Branding; Gabriele Siegert,Kati Förster,Mart Ots Book 2015 Springer International Publishing Switzerland 2015 Advertisin

[复制链接]
查看: 9497|回复: 56
发表于 2025-3-21 19:39:53 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Handbook of Media Branding
编辑Gabriele Siegert,Kati Förster,Mart Ots
视频video
概述The first comprehensive handbook of media branding International.Covers the American and the European view on media branding Multidisciplinary.Discusses media branding from different views, discipline
图书封面Titlebook: Handbook of Media Branding;  Gabriele Siegert,Kati Förster,Mart Ots Book 2015 Springer International Publishing Switzerland 2015 Advertisin
描述This comprehensive handbook critically addresses current issues and achievements in the field of media branding. By discussing media branding from different viewpoints, disciplines and research traditions, this book offers fresh perspectives and identifies areas of interest for further research. The authors highlight the peculiarities of this field and reveal links and commonalities with other areas of study within communication science. The chapters address different research areas, such as society-, content-, management-, audience- as well as advertising aspects of media brands. This handbook thus brings together contributions from different areas making it a valuable resource for researchers and experts from industry interested in media branding.
出版日期Book 2015
关键词Advertising; Advertising Market; Journalism; Marketing Communication; Media Brands; Social Media Communic
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-319-18236-0
isbn_softcover978-3-319-36248-9
isbn_ebook978-3-319-18236-0
copyrightSpringer International Publishing Switzerland 2015
The information of publication is updating

书目名称Handbook of Media Branding影响因子(影响力)




书目名称Handbook of Media Branding影响因子(影响力)学科排名




书目名称Handbook of Media Branding网络公开度




书目名称Handbook of Media Branding网络公开度学科排名




书目名称Handbook of Media Branding被引频次




书目名称Handbook of Media Branding被引频次学科排名




书目名称Handbook of Media Branding年度引用




书目名称Handbook of Media Branding年度引用学科排名




书目名称Handbook of Media Branding读者反馈




书目名称Handbook of Media Branding读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 23:58:08 | 显示全部楼层
begriffen werden die Grundkonzepte und -theorien des Marketings erläutert. Die Erklärungen sind kompakt und verständlich formuliert und bieten somit Basiswissen für alle, die einen schnellen Einstieg in die Marketingpraxis suchen, sich für Marketing und Markenmanagement interessieren oder ihr vorhandenes Wissen auffrischen möchten.
发表于 2025-3-22 00:23:24 | 显示全部楼层
Isabelle Krebs,Gabriele Siegertbegriffen werden die Grundkonzepte und -theorien des Marketings erläutert. Die Erklärungen sind kompakt und verständlich formuliert und bieten somit Basiswissen für alle, die einen schnellen Einstieg in die Marketingpraxis suchen, sich für Marketing und Markenmanagement interessieren oder ihr vorhandenes Wissen auffrischen möchten.
发表于 2025-3-22 07:48:13 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 10:28:22 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 14:07:05 | 显示全部楼层
Christoph Sommerbegriffen werden die Grundkonzepte und -theorien des Marketings erläutert. Die Erklärungen sind kompakt und verständlich formuliert und bieten somit Basiswissen für alle, die einen schnellen Einstieg in die Marketingpraxis suchen, sich für Marketing und Markenmanagement interessieren oder ihr vorhandenes Wissen auffrischen möchten.
发表于 2025-3-22 17:55:55 | 显示全部楼层
Ronen Shaybegriffen werden die Grundkonzepte und -theorien des Marketings erläutert. Die Erklärungen sind kompakt und verständlich formuliert und bieten somit Basiswissen für alle, die einen schnellen Einstieg in die Marketingpraxis suchen, sich für Marketing und Markenmanagement interessieren oder ihr vorhandenes Wissen auffrischen möchten.
发表于 2025-3-22 22:54:32 | 显示全部楼层
begriffen werden die Grundkonzepte und -theorien des Marketings erläutert. Die Erklärungen sind kompakt und verständlich formuliert und bieten somit Basiswissen für alle, die einen schnellen Einstieg in die Marketingpraxis suchen, sich für Marketing und Markenmanagement interessieren oder ihr vorhandenes Wissen auffrischen möchten.
发表于 2025-3-23 05:28:06 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 07:55:09 | 显示全部楼层
n die Grundkonzepte und -theorien der Logistik erläutert. Die Erklärungen sind kompakt und verständlich formuliert und bieten somit Basiswissen für alle, die einen schnellen Einstieg in die Praxis suchen, sich für Logistik und Beschaffung interessieren oder ihr vorhandenes Wissen auffrischen möchten.
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-15 12:54
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表