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Titlebook: Handbook of Evidence-Based Radiation Oncology; Eric K. Hansen,Mack Roach Book 20102nd edition Springer Science+Business Media, LLC 2010 Ca

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楼主: 重要
发表于 2025-3-28 14:39:55 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 19:31:31 | 显示全部楼层
Fault Analysis Study of IDEAic property to employ operations on three different algebraic groups while not using substitution tables. We observe that the attacks perform very different in terms of efficiency. Although requiring a restrictive fault model, the first attack can not reveal a sufficient amount of key material to po
发表于 2025-3-28 23:19:58 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 04:04:13 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 08:07:25 | 显示全部楼层
Alzheimer’s Disease—Molecular Defect, Public Perceptions and Stigma in South Africa disease and associated stigma which may affect integration into society. In doing so, we highlight not only the importance of science communication, but also the disconnect between public perceptions and scientific assessments of Alzheimer’s disease.
发表于 2025-3-29 14:42:18 | 显示全部楼层
Biologisch-medizinische Institutem is implemented using proportional control, validating the . value using the prototype system. To verify the kinematics and the proposed control system, a simulation was conducted using the MATLAB robotic toolbox. The simulation result demonstrated the promising capability of the proposed leader-fo
发表于 2025-3-29 18:28:16 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 22:19:33 | 显示全部楼层
A Multi-Objective Investment Selection Problem Using Fuzzy and Intuitionistic Fuzzy Approach,usual FS. Against this backdrop, this paper is an attempt to develop an IF multi-objective linear model (MOLM) for the investment selection problem where the coefficients of the objective functions (OFs) are represented by IF linear membership (MM) and non-membership (N-MM) functions. The constraint
发表于 2025-3-30 01:00:40 | 显示全部楼层
Das B2B-Marketing-Reifegrad-Modell – Wie Ihr Weg zu Predictive Profit Marketing aussiehten. Das Ziel ist es, B2B-Marketing Manager vor Fehlern und einem nicht durchdachten, nicht stringenten und vor allem nicht erfolgversprechenden Vorgehen zu bewahren, um dadurch nachhaltig eine entsprechende Positionierung des B2B-Marketings in den Industrieunternehmen zu erreichen.
发表于 2025-3-30 04:17:16 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-319-77237-0rende Bauweise einer möglichen Großausführung mit einem zwischen X/L = 0,28 und 0,58 liegenden parallelen Mittelschiff (Abb. 1). versehen und als Drehkörper entworfen. Die für Stabilität und Stabilisierung notwendigen Anhänge wurden mitausgeführt. Vor- und Hinterschiff des Modells wurden aus Teakhol
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