找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Gabler Kompaktlexikon Werbung; 1.400 Begriffe nachs Joachim Seebohn Book 2011Latest edition Gabler Verlag | Springer Fachmedien Wiesbaden G

[复制链接]
楼主: 偏差
发表于 2025-3-26 23:47:42 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 04:09:04 | 显示全部楼层
Under the Radar: How Embedded Commercial Messages in TV and the New Media Influence Children Withouer to become sensitive to the intent of advertisers within this context. When we reflect on children’s immersion in an increasingly commercialized media environment, key questions that emerge are what children understand about non-traditional advertising and how children are influenced by it.
发表于 2025-3-27 05:24:20 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 10:49:50 | 显示全部楼层
Book 20171st editionerklärt. .Das Buch richtet sich an alle, die nach einem Vorgehensmodell für Design Thinking gesucht haben und unterstützt, kundenorientierte Produkte und Dienstleistungen zu gestalten und diese in ein Geschäftsmodell zu integrieren. .
发表于 2025-3-27 17:13:35 | 显示全部楼层
The Agents of Concern,d to know to whom the agents are of concern and for what reason they are of concern. Only then can we approach the question of how the concern is to be dealt with in the particular context under discussion.
发表于 2025-3-27 19:56:26 | 显示全部楼层
Book 2005r Mensch bildete mit Natur, Himmel und Erde eine untrennbare Einheit. Auch in unserem Zeitalter wird das Thema Gesundheitsvorsorge immer bedeutender, oft mangelt es jedoch an der konkreten Umsetzung. Deshalb ist ein zentrales Anliegen dieses Buches die Integration von traditioneller chinesischer in
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-24 11:53
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表