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Titlebook: Foundations of Mathematical Analysis; S. Ponnusamy Textbook 2012 Springer Science+Business Media, LLC 2012

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楼主: encroach
发表于 2025-3-23 11:40:53 | 显示全部楼层
Dieter Kranzlmüller,Péter Kacsuk,Jack DongarraIncludes supplementary material:
发表于 2025-3-23 17:00:53 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 18:19:58 | 显示全部楼层
Nutrition in Dental Development and Disease,theit werden die Anspruchsvoraussetzungen gewürdigt. Die Ansprüche haben aber auch bestimmte Aus- und Rückwirkungen auf die Sachentscheidungsvoraussetzungen der Klage. Die wichtigsten werden in diesem Kapitel dargestellt.
发表于 2025-3-23 23:18:02 | 显示全部楼层
Atomic Structure and Periodic Table,electrons, their relative location, shell structure, and atomic mass, enables the scientist in their understanding of the composition of the material, its bonding structure, how can the material possibly be strengthen, as well as how the material can be altered to improve the original material against corrosion, stress and/or strain.
发表于 2025-3-24 03:55:14 | 显示全部楼层
Fabian Birkmann,Stefan Milius,Henning Urbat factors as illumination, expression, pose, occlusion and resolution. We investigate the potential of a method where the face recognition problem is cast as a sparse approximation. The sparse approximation provides a significant amount of robustness beneficial in mitigating various adverse effects.
发表于 2025-3-24 08:47:28 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 12:14:19 | 显示全部楼层
Chaoyue Chen,Jiang Wang,Hanlin Liao,Zhongming Ren,Shuo Yins supplementary material: What is space? Is there space when there are objects to occupy it or is there space only when there are no objects to occupy it? Can there be space without objects? These are old philosophical questions that concern the ontology of space in the philosophical sense of ‘ontol
发表于 2025-3-24 15:31:04 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 22:18:38 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 23:59:39 | 显示全部楼层
Padraig O’Leary,Ita Richardsonürgernähe‘, ‚New Public Management‘ und ‚Governance‘ ein. Public Marketing kann dabei als Oberbegriff für sämtliche zweckgerichtete Aktivitäten zur Vermarktung des Staatswesens (‚Primäres Public Marketing‘) sowie als Marketing von öffentlichen Geld-, Sach- und Dienstleistungen (‚Sekundäres Public Ma
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