找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Ernesto Laclau; Pädagogische Lektüre Steffen Wittig,Ralf Mayer,Julia Sperschneider Book 2024 Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), ex

[复制链接]
楼主: 讨论小组
发表于 2025-3-25 04:16:05 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 08:00:14 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-322-88966-9chiedlichen Reformprogramme und -maßnahmen werden unter dem Stichwort der Output-Orientierung zusammengefasst und bezüglich ihrer Wirksamkeit kontrovers diskutiert (vgl. Bellmann & Weiß, 2009; Herzog, 2013; Höhne, 2007, 2010; Klieme & Leutner, 2006; Reichenbach, 2012; Rürup, 2007). Die in diesen Pro
发表于 2025-3-25 14:43:56 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 18:16:02 | 显示全部楼层
Call Center Management in der Praxisio Gramsci. Unlike common readings of the figure of the organic intellectual, where it is understood as developing organically from within the ranks of the oppressed, I argue that the term “organic” also refers to organization, and that the role of the organic intellectual is to be a political organ
发表于 2025-3-25 23:38:36 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 02:32:51 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 06:27:00 | 显示全部楼层
Solidarity with Youth Climate Activists,ests on Fridays, inspiring a larger movement of school strikes and student protests. In the city where we live and work, Vancouver, Canada, the protests have been organized by a group of high school students who call themselves the Sustainabiliteens.
发表于 2025-3-26 11:15:12 | 显示全部楼层
Book 2024war in politik-, kultur- und sozialwissenschaftlichen Feldern rezipiert wurde, deren Aufnahme in erziehungswissenschaftlichen Debatten aber eher als ‚handverlesen‘ bezeichnet werden könnte. Die Rezeption beschränkt sich häufig auf spezifische Einsätze rund um die gemeinsam mit Chantal Mouffe in Hege
发表于 2025-3-26 14:05:59 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 20:38:58 | 显示全部楼层
Lanthanide Ions and Calixarenes itself? These questions provide the impetus for what we pursue as an argument about the role of the instrumental in education. We have written together and separately about Laclau and education under the assumption that his work provides some insight into thinking about education.
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-12 09:37
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表