找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Equity in Discourse for Mathematics Education; Theories, Practices, Beth Herbel-Eisenmann,Jeffrey Choppin,David Pimm Book 2012 Springer Sci

[复制链接]
楼主: Callow
发表于 2025-3-23 10:15:49 | 显示全部楼层
Context Matters: How Should We Conceptualize Equity in Mathematics Education?
发表于 2025-3-23 14:47:53 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 19:23:43 | 显示全部楼层
Mathematics Learning in Groups: Analysing Equity Within an Activity Structure
发表于 2025-3-24 00:32:07 | 显示全部楼层
How Equity Concerns Lead to Attention to Mathematical Discourse
发表于 2025-3-24 03:12:29 | 显示全部楼层
Mathematics in Multilingual Classrooms in South Africa: From Understanding the Problem to Exploring
发表于 2025-3-24 07:23:12 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 12:55:44 | 显示全部楼层
Equity, Mathematics Reform and Policy: The Dilemma of ‘Opportunity to Learn’
发表于 2025-3-24 18:54:55 | 显示全部楼层
Educational Policy and Classroom Discourse Practices: Tensions and Possibilities
发表于 2025-3-24 19:14:21 | 显示全部楼层
Erster TagAm 1. September vormittags fand eine Sitzung des „Ausschusses für praktische Psychiatrie“statt. Abends „Begrüßungsabend“.
发表于 2025-3-25 02:34:26 | 显示全部楼层
Stromrichteranlagen,An die Stelle maschinenmäßiger Umformer sind heute zum großen Teil Stromrichter getreten. Man gliedert sie in:
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-29 07:15
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表