找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Docent, kom aan je werk toe!; 33 cases uit het dag René van Kralingen,Pieter Mostert Book 2013Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2013 b

[复制链接]
楼主: 使沮丧
发表于 2025-3-25 03:53:07 | 显示全部楼层
iverse rollen die zij in het huidige onderwijs moeten vervul.Dit boek is geschreven voor docenten en managers werkzaam in het hoger beroepsonderwijs. Vrijwel iedere docent voert overleg met collega‘s over zelf ontwikkeld studiemateriaal, is betrokken bij de accreditatie van de opleiding en is lid va
发表于 2025-3-25 08:38:00 | 显示全部楼层
Rejaul Karim Bakshi,Shajeda Aktarjn begeleider. Hoe kan ik als bezoekend hogeschooldocent nu iets zinnigs zeggen over de prestaties van dit meisje? En trouwens, ik krijg niet eens de tijd voor het grondig beoordelen van uitwerkingen. Weet je dat ik twaalf studenten moet bezoeken en beoordelen? Ik moet efficiënt met mijn tijd omgaan, dat snap je.’
发表于 2025-3-25 12:11:27 | 显示全部楼层
Rejaul Karim Bakshi,Shajeda Aktarereiden op deze sessie en vooral op de transitie van het portfolio. Hij had studenten vragend kunnen benaderen in de sfeer van: ‘vertel, zou het mogelijk zijn om tot een selectie van je beste uitwerkingen te komen?’ Hij had in deze sessie tevens allerlei vragen kunnen verzamelen. Nu is het kwestie van ‘zij’ tegen ‘hij’ geworden.
发表于 2025-3-25 16:39:22 | 显示全部楼层
Het verplichte slb-gesprekde studenten zich ontwikkelen in dit tweede studiejaar. Een paar studenten denken iets te makkelijk over hun eigen ontwikkeling, die tot stand moet komen op hun stageplek. Gerard gaat in gesprek met Marco Snel.
发表于 2025-3-25 21:10:25 | 显示全部楼层
We gaan een tijdschrift makenhouden. ‘Dat moet dit jaar weer lukken’, denkt hij. In de handleiding voor de studenten heeft hij zijn rol kort maar duidelijk omschreven: ‘ik ben de cursusleider en de hoofdredacteur, jullie maken deel uit van de redactie en in mijn rol als hoofdredacteur run ik de redactie’.
发表于 2025-3-26 01:14:16 | 显示全部楼层
Een woeste opdrachtaars – een heel open opdracht te geven: dit is wat de bank nu doet – wat kan anders en beter? Niet veel meer dan dat. Jos heeft alle vertrouwen in zijn studenten. Na een week belt de bank: na intern beraad is men ‘om’ en durft men het experiment wel aan. Er is ruimte voor zes teams van elk vijf studenten.
发表于 2025-3-26 07:36:22 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 09:29:46 | 显示全部楼层
Stagebegeleider, voor zover mogelijkjn begeleider. Hoe kan ik als bezoekend hogeschooldocent nu iets zinnigs zeggen over de prestaties van dit meisje? En trouwens, ik krijg niet eens de tijd voor het grondig beoordelen van uitwerkingen. Weet je dat ik twaalf studenten moet bezoeken en beoordelen? Ik moet efficiënt met mijn tijd omgaan, dat snap je.’
发表于 2025-3-26 16:39:36 | 显示全部楼层
Portfolio’s, waarvoor?ereiden op deze sessie en vooral op de transitie van het portfolio. Hij had studenten vragend kunnen benaderen in de sfeer van: ‘vertel, zou het mogelijk zijn om tot een selectie van je beste uitwerkingen te komen?’ Hij had in deze sessie tevens allerlei vragen kunnen verzamelen. Nu is het kwestie van ‘zij’ tegen ‘hij’ geworden.
发表于 2025-3-26 19:42:58 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-642-60374-7de studenten zich ontwikkelen in dit tweede studiejaar. Een paar studenten denken iets te makkelijk over hun eigen ontwikkeling, die tot stand moet komen op hun stageplek. Gerard gaat in gesprek met Marco Snel.
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-4-28 19:25
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表