用户名  找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Docent, kom aan je werk toe!; 33 cases uit het dag René van Kralingen,Pieter Mostert Book 2013Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2013 b

[复制链接]
查看: 50499|回复: 57
发表于 2025-3-21 19:05:25 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Docent, kom aan je werk toe!
副标题33 cases uit het dag
编辑René van Kralingen,Pieter Mostert
视频video
概述Boek speelt in op de actuele spanningen in het beroepsonderwijs en WO en consequenties voor docenten boek leert docenten om te gaan met de diverse rollen die zij in het huidige onderwijs moeten vervul
图书封面Titlebook: Docent, kom aan je werk toe!; 33 cases uit het dag René van Kralingen,Pieter Mostert Book 2013Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2013 b
描述.Dit boek is geschreven voor docenten en managers werkzaam in het hoger beroepsonderwijs. Vrijwel iedere docent voert overleg met collega‘s over zelf ontwikkeld studiemateriaal, is betrokken bij de accreditatie van de opleiding en is lid van een interne commissie: een scala van taken, aangegroeide activiteiten nog daargelaten. Docentschap is meer dan lesgeven. .Dit boek helpt docenten om zelf te koken in de keuken van het hoger onderwijs. De organisatie van het onderwijs is ingewikkeld geworden; daardoor zijn de taken van docenten erg versnipperd. Dit boek pleit voor een vereenvoudiging van onderwijsconcepten, toetssystemen, kwaliteitsborging, etc..De auteurs hebben de ambitie om met dit boek alle docenten in staat te stellen betrokken te raken bij de ontwikkeling en verbetering van hun opleiding, niet omdat dat moet van een of andere instantie, maar omdat ze het zelf willen. Intrinsiek gedreven dus.In 33 cases nemen de auteurs diverse rollen en taken onder de loep, die een docent naast zijn lesgevende taken uitvoert. Zij analyseren elke case door te kijken naar de organisatie, de formele kaders, de onderlinge communicatie en de didactiek. Vervolgens wordt duidelijk aangegeven wat
出版日期Book 2013Latest edition
关键词beroepsonderwijs; didactiek cursus; onderwijsinspectie; schoolorganisatie; wetenschappelijk onderwijs; le
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-90-368-0291-8
isbn_ebook978-90-368-0291-8
copyrightBohn Stafleu van Loghum 2013
The information of publication is updating

书目名称Docent, kom aan je werk toe!影响因子(影响力)




书目名称Docent, kom aan je werk toe!影响因子(影响力)学科排名




书目名称Docent, kom aan je werk toe!网络公开度




书目名称Docent, kom aan je werk toe!网络公开度学科排名




书目名称Docent, kom aan je werk toe!被引频次




书目名称Docent, kom aan je werk toe!被引频次学科排名




书目名称Docent, kom aan je werk toe!年度引用




书目名称Docent, kom aan je werk toe!年度引用学科排名




书目名称Docent, kom aan je werk toe!读者反馈




书目名称Docent, kom aan je werk toe!读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 21:04:39 | 显示全部楼层
Jan Alexis Nielsen,Jens Dolin,Sofie Tidemandtsen’ werpt een collega op. ‘Dit struikelvak moeten we totaal anders inrichten’ vervolgt hij. ‘Ondanks de regels in het Onderwijs- en Examenreglement moet er een aanwezigheidsplicht komen, die zorgt dat studenten meer oefenen en vaker getoetst worden’. ‘Dit soort post-pubers’ voegt hij er lachend aa
发表于 2025-3-22 03:04:21 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 05:41:51 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-319-63248-3n. Wat een onfatsoenlijk gedrag … Het irriteert hem niet meer, het maakt hem woedend. Als om kwart over twee nog studenten met veel bombarie plaatsnemen, knapt er iets in hem. Woedend loopt hij op de studenten af en eist dat ze direct vertrekken. De zaal valt stil. ‘Wat is het probleem?‘, vraagt een
发表于 2025-3-22 09:17:38 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 13:08:42 | 显示全部楼层
Land Use Transformation in Active Delta0 punten. Micha vindt dat uitgewerkte trendanalyses gedetailleerd worden beoordeeld en dat hij studenten transparant uitlegt hoe hun cijfer tot stand komt. Micha heeft in de laatste teamvergadering van het opleidingsmanagement echter te horen gekregen dat hij zijn beoordelingslijst fijnmaziger moet
发表于 2025-3-22 19:57:04 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 23:24:58 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 05:00:39 | 显示全部楼层
Transforming British Governmentak is afgelopen, dat vindt hij merkwaardig. Hij wil studenten eerder betrekken bij de vormgeving van het onderwijs, hen eerder en merkbaar invloed geven. Brands besluit de studenten in de eerste les een evaluatieformulier te laten maken, met rubrieken zoals: Wat wil je leren? Hoe ga je straks vastst
发表于 2025-3-23 07:54:51 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-8 04:02
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表