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Titlebook: Differential Games in Marketing; Steffen Jørgensen,Georges Zaccour Book 2004 Springer Science+Business Media New York 2004 Advertising.gam

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楼主: malfeasance
发表于 2025-3-26 23:11:53 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 04:17:53 | 显示全部楼层
Advertising Models,selling. The planning of advertising involves a number of decisions concerning advertising budgets, media and copy selection, and the timing of advertising efforts. A key empirical issue here is to ascertain the effects of advertising media and copy.
发表于 2025-3-27 08:49:59 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 10:33:53 | 显示全部楼层
Models of Marketing Channels,litating role in contracting and moving the products to the final consumer. In recent years there has been a considerable interest in the concept of Supply Chain Management (SCM). The idea here is to take an integrated view of the channel, stressing the benefits of coordinated actions and informatio
发表于 2025-3-27 17:36:41 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 19:25:12 | 显示全部楼层
Conclusions,, the importance of . studies, the use of . methods to gain insights into large-size models, the incorporation of the . that prevail in real world competition, and the possibilities of applying more realistic ..
发表于 2025-3-27 23:11:22 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 05:42:12 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 06:39:47 | 显示全部楼层
Michael Voigtländerst der Lohn einer Mitarbeiterin in einer Praxis ein Zeitlohn, d. h. für einen bestimmten Zeitraum wird ein vereinbartes Entgelt bezahlt. Wo Prämien an die Mitarbeiter bezahlt werden, die vom Arbeitsumfang abhängen, wie z. B. bei einer Prämie für jeden Krankenschein über einer bestimmten Grenze, da t
发表于 2025-3-28 14:00:19 | 显示全部楼层
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